کد خبر: 229488
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
نسل آینده کیا کادنزا

تصاویر جاسوسی منتشرشده از نمونه‌های پیش‌تولید نشان می‌دهند به‌رغم معرفی نسخه فیس‌لیفت در سال گذشته، باید به‌زودی شاهد عرضه نسل جدید آن به بازارهای جهانی باشیم. 

به گزارش «اخبار خودرو»،کادنزا، سدان سایزمتوسط لوکس کمپانی کیاموتورز کره‌‌جنوبی،  سال گذشته فیس‌لیفت نسبتا گسترده‌ای را به خود دیده است. 
اما با این حال تصاویر جاسوسی منتشر‌شده از نمونه‌های پیش‌تولید نشان می‌دهند به‌رغم معرفی نسخه فیس‌لیفت در سال گذشته، باید به‌زودی شاهد عرضه نسل جدید آن به بازارهای جهانی باشیم. 
حال به‌تازگی طراحان، رندرهای دیجیتالی را براساس تصاویر جاسوسی این خودرو منتشر کرده‌‌اند. 
یکی از بزرگ‌ترین تغییرات نسل جدید کادنزا یا K7 در کره‌جنوبی جلوپنجره بزرگ آن با لوگو جدید کیاست. البته باید گفت جلوپنجره و دیگر عناصر طراحی بخش جلـــــوی این رندرها کمی آینده‌نگرانه طـــــــراحی شــــــــده‌اند. 
البته این روزها بسیاری از خودروسازان به استفاده از جلوپنجره‌های بزرگ و اغراق‌آمیز روی آورده‌اند. اما موضوع مهم در این رندرها لوگو جدید کیا در بالای جلوپنجره دماغه ببری این برند است البته  لوگو جدید کیا نخستین‌بار سال گذشته توسط رسانه‌های خودرویی جهان ارائه شد. 
همچنین کانسپت Imagine این برند که سال پیش در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمد، از نشان تجاری جدید کیا برخوردار بود. 
اما شاید کادنزای جدید نخستین محصول تجاری‌سازی‌شده‌ کیا با لوگو جدید باشد. البته زمان دقیق عرضه کادنزا جدید اعلام نشده است اما احتمال دارد سایر مدل‌های کیا نیـــــز از این لوگو بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =