کد خبر: 229549
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
پرفورمنس M5 CS

تقریبا یک‌ ماه از معرفی نسخه فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری5 می‌گذرد و در این زمان شاهد معرفی نسخه‌های قدرتمندتر مانند M5،  آلپینا B5 و D5 S بوده‌ایم.

به گزارش «اخبار خودرو»، تقریبا یک ‌ماه از معرفی نسخه فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری5 می‌گذرد و در این زمان شاهد معرفی نسخه‌های قدرتمندتر مانند M5،  آلپینا B5 و D5 S بوده‌ایم. اما گل سرسبد خانواده سری 5 نسخه پرفورمنس M5 CS است که تا اواخر سال جاری معرفی خواهد شد.

به‌همین‌منظور به‌تازگی جزئیات بیشتری از این محصول اعلام شده است. ظاهرا قدرت پیشرانه ۸سیلندر ۴.۴ لیتری تویین‌توربو در این خودرو از ۶۱۷ به ۶۴۱ اسب‌بخار خواهد رسید. همچنین گشتاور نیز از ۷۵۰ به ۸۰۰نیوتون‌متر افزایش خواهد یافت. ازجمله بهبودهای این خودرو می‌توان به سقف از جنس پلاستیک تقویت شده با فیبرکربن، ترمزهای سرامیکی و بهبودهای آیرودینامیکی اشاره کرد. ب‌ام‌و همچنین تغییراتی در بدنه ایجاد خواهد کرد تا این خودرو از سایر نسخه‌های استاندارد متمایز شود.

رنگ‌های بدنه خاص، رینگ‌های یادشده و احتمالا برخی تریم‌های کابین ازجمله این تغییرات خواهند بود. انتظار می‌رود این خودرو حداقل ۱۰ هزار دلار گران‌تر از M5 کامپتیشن باشد زیرا قیمت آن از ۱۲۰ هزار دلار شروع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =