نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان

شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان از 16 الی 20 تیرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های اصفهان (پل شهرستان) از ساعت 15 الی 21 برگزار می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان از 16 الی 20 تیرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های اصفهان (پل شهرستان) از ساعت 15 الی 21 برگزار می‌شود. در این نمایشگاه که با حضور بیش از 60 عضو و با حضور شرکت‌های کیان پارس، بازرگانی میرزایی، تهران تکنیک، تهران‌بو‌ش و ... برگزار می‌شود، تولیدکنندگان و همچنین شرکت‌های بازرگانی قطعات به نمایش آخرین دستاوردهای حوزه قطعات می‌پردازند. نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند برگزار خواهد شد. 
مسئولین نمایشگاه در راستای فاصله‌گذاری هوشمند عرض راهروهای نمایشگاه را از سه متر به چهار متر افزایش داده و در مبادی ورودی و خروجی سالن‌های نمایشگاهی، دستگاه‌های ضدعفونی‌کننــــده اتومات قرار داده‌اند. 
همچنین پیش از ورود بازدیدکنندگان به سالن‌ها، با دستگاه تب‌سنج وضعیت سلامتی آنها بررسی می‌شود. در آخر به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی نمایشگاه امسال در سه سالن برگزار خواهد شد.  پیش از این قرار بود نمایشگاه خودرو قطعات اصفهان در خردادماه برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =