کد خبر: 229591
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
آذین پارت

آینه برقی «ساترینو» به عنوان محصولی خلاقانه از سوی شرکت «آذین پارت» برای برقی کردن آینه پراید و تیبا بدون نیاز به سیم کشی جداگانه وارد بازار  شده است .

 به گزارش «اخبار خودرو»، آینه برقی «ساترینو» به عنوان محصولی خلاقانه از سوی شرکت «آذین پارت» برای برقی کردن آینه پراید و تیبا بدون نیاز به سیم کشی جداگانه وارد بازار  شده است . به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های گروه آذین‌خودرو تولید و تامین‌کننده اصلی قطعات تزئینی داخل کابین خودرو، اقدام به نوآوری جدیدی برای دو محصول پراید و تیبا کرده است که بدون نیاز به سیم کشی جداگانه و تنها به وسیله تعویض رودری‌های ویژه‌ای که برای این محصول تولید شده است می‌تواند امکان تنظیم برقی آینه‌های جانبی خودروهای پراید و تیبا را فراهم کند.
بدون‌تردید تزئینات داخل کابین خودرو به‌موازات تجهیزات الکترونیکی و هوشمند خودروهای امروزی  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. آرامش و هارمونی در کنار سیستم‌های کنترلی هوشمند، ‌می‌تواند  یک مدل خودرو را نسبت به‌سایرین ممتاز کند. در همین راستا شرکت «آذین‌پارت» دست به نوآوری جدیدی زده تا مالکان این دو خودرو با کمترین زمان وهزینه و بدون مشکل، دید جانبی خودرو خود را به صورت برقی تنظیم کنند.پس از داشبورد رودری‌ها بیشترین تاثیر را در زیبایی اتاق خودرو دارند، و البته پس از مدتی فرسوده شده و گاه باعث ایجاد صدای اضافی  در کابین خودرو می‌شوند. با استفاده از رودری و قطعات تریم شرکت «آذین‌پارت» می‌توانید حس نو شدن دوباره خودرو را تجربه کنید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی مرتضی زاده IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 0
    عالی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =