کد خبر: 229613
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
image-20200627231351-1.jpeg

محصولات ام وی ام با داشتن تنوع زیاد و طراحی به روز جایگاه ویژه ای بین خانواده ها و قشر جوان پیدا کرده اند. رضایت مشتریان در آمارهای موجود در پایگاه های داده مجموعه های نمایندگی ام وی ام سراسر کشور گواهی بر این مدعا است است.

مجموعه های نمایندگی ام وی ام در سراسر کشور علاوه بر اینکه همواره سعی داشته اند با عرضه بهترین گزینه ها به مشتریان راهگشای آنها در فرآیند خرید خودرو باشند، در ارائه بهترین خدمات پس از فروش نیز پیشتاز هستند.

https://autoheydari.ir/representing-mvm/

اتومبیل های ام وی ام که در مجموعه های نمایندگی ام وی ام به فروش می رسند، همگی دارای طراحی علمی، هوشمند و زیبا و قابل ستایش هستند. چرا که طراحان ام وی ام با پشتوانه تجربه موفق ترین برندهای تولید کننده خودرو در این عرصه فعالیت می کنند.

محصولات ارائه شده در مجموعه های نمایندگی ام وی ام، اکثرا از موتور تنفس طبیعی بهره می برند که باعث از بین رفتن دغدغه رانندگان در استفاده از بنزین با اکتان بالا شده است. مجموعه های نمایندگی ام وی ام و مدیران خودرو همواره تلاش کرده اند تا خدمت رسانی و ارائه خدمات پس از فروش مستمر خود را در حد استانداردهای بین المللی ISO 9001:2008 ،ISOTS 10004:2010  ISO10002:2004  بالا ببرد.

استادنداردهای ذکر شده مربوط به نظرسنجی از مشتریان و میزان رسیدگی به شکایات مشتریان هستند که مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو خود را ملزم به عمل به آنها می داند. ایکس 22 (mvm X22)، ایکس 33 (mvm X33)  و ایکس 55 (mvm X55) از جمله نمونه های ام وی هستند که با ترکیب ظاهر کلاسیک و اسپرت در طراحی رینگ ها، بدنه و سقف زیبایی دو چندان یافته اند.

سعی مدیران ام وی ام همچنین، همواره بر آن بوده است تا در جهت حفظ محیط زیست گام هایی استوار بردارند. کسب استاندارد آلایندگی EU IV خود گواهی بر این مدعاست.

ویژگی مجموعه های نمایندگی ام وی ام

دو برند ام وی ام و چری با وجود آنکه به تازگی پا به عرصه رقابت در بازار داغ تولید خودرو گذاشته اند، توانسته اند در دل افراد اهل فن جا باز کنند. چرا که تولید کننده این برندها توانسته با استفاده از مدیریت بهینه، خودرو هایی را طراحی کند که در مقایسه با رقیبان خود امکانات مشابه را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مردم بگذارند. مدیران خودرو نیز با تکیه بر همین اصول فعالیت خود را آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی توانست دو برند ام وی ام و چری را به بازار ایران بشناساند. این شرکت با دارا بودن بیش از 140 نمایندگی که شامل مجموعه های نمایندگی ام وی ام و چری هستند، رضایت خاطر مخاطبان ایرانی را جلب کرد.

http://www.mvmco.ir/

فروش ویژه در نمایندگی ام وی ام

با توجه به اینکه بهره مند کردن خانواده های ایرانی از  خودروی با کیفیت، ایمن و مقرون به صرفه از دغدغه های اصلی مدیران مجموعه های نمایندگی ام وی ام و مدیران خودرو است، در این مجموعه ها ارائه شرایط قابل استفاده برای اقشار مختلف جامعه با سطوح مختلف درآمدی همیشه دارای اهمیت بسیاری بوده است. از جمله شرایط ویژه و استثنایی فروش در مجموعه های نمایندگی mvm می توان مواردی مانند امکان پیش خرید به صورت اقساطی و بدون ضامن را برشمرد. خریداران می توانند انواع خودروهای ام وی ام را با اقساط بلند مدت  12 تا 60 ماهه خریداری کنند. در نظر گرفتن امکان پرداخت با اقساطی چنین بلند مدت، توانسته است برای خانواده ها، نقش موثری در کاهش فشار اقتصادی فزاینده موجود در شرایط نابسامان اقتصادی امروز کشورمان ایفا کند.

خدمات پس از فروش مدیران خودرو

در نمایندگی های مدیران خودرو سرویس هایی مانند خدمات دوره ای، کارواش رایگان، فروش قطعات و نصب انواع آپشن های شرکتی به صورت منظم و با بالاترین کیفیت ارائه می شود. همچنین ارائه گارانتی پنج ساله و ارئه بیمه بدنه تا پایان اقساط از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه ها است که در کمتر مجموعه ای می توان یافت. از مهم ترین وظایف پرسنل مجموعه های نمایندگی ام وی ام، همواره جلب رضایت خاطر مشتریان بوده است. در همین راستا علاوه بر ارائه مشاوره صادقانه و با کیفیت، آنچه کادر فنی مجموعه های نمایندگی ام وی ام مدیران خودرو برای آن آموزش دیده اند، حصول اطمینان از رضایت خاطر کامل مشتریان است.

نمایندگی ام وی ام اتو حیدری

از ممتازترین نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ام وی ام اتو حیدری است که عرضه کننده انواع محصولات ام وی ام می باشد. در اتو حیدری پرسنل سازمان های دولتی می توانند از شرایط پرداخت ویژه ای بهره مند شوند. اتو حیدری همچنین امکان فروش اتومبیل های کارکرده را برای مشتریان خود فراهم کرده است.  اتو حیدری با شایستگی توانسته است مدیریت 5 شعبه فعال در تهران را به بهترین شکل بر عهده بگیرد. مشتریان عزیز می توانند برای بهره مندی از مشاوره رایگان در خرید محصولاتی مانند mvm X22، mvm X33، mvm X55 و mvm H315  و سایر محصولات به نمایندگی های فروش اتو حیدری مراجعه کنند. پرسنل اتو حیدری همواره برای ارائه بهترین خدمات در خدمت مردم تهران هستند:

شعبه فاطمی 88995300

شعبه آزادی 66008360

سخن آخر آنکه کیفیت بالا، طراحی بی نقص و قیمت های مقرون به صرفه محصولات ام وی ام این اتومبیل را به برندی محبوب تبدیل کرده است. همانطور که گفته شد مجموعه های نمایندگی ام وی ام تمامی انرژی خود را بکار بسته اند تا خانواده های ایرانی بتوانند از ویژگی های ونحصر به فرد ام وی ام برخوردار شوند. شرایط فروش ویژه ای که در این مقاله توضیح داده شد، بخش بزرگی از دغدغه های مالی را برای خانواده های ایرانی از بین برده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =