کد خبر: 229638
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مرسدس‌بنز GLS

مرسدس‌بنز GLS؛ از لوکس‌ترین شاسی‌بلندهای اروپایی به صورت استاندارد دارای امکانات رفاهی و ایمنی فراوانی است.

به گزارش «اخبار خودرو»،مرسدس‌بنز GLS؛ از لوکس‌ترین شاسی‌بلندهای اروپایی به صورت استاندارد دارای امکانات رفاهی و ایمنی فراوانی است. این محصول توسط زیر برند می‌باخ نیز به بازار عرضه می‌شود که طیف وسیع‌تری از امکانات را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

اما برای کسانی که همان ویژگی‌ها را در مدل کوچک‌تر GLE می‌خواهند، شرکت تیونینگ آلمانی هوفله کیت تیونینگی را برای این کراس‌اوور میان‌سایز لوکس ارائه کرده که آن‌را به یک شاسی‌بلند می‌باخ اما با اندازه‌ای کوچک‌تر تبدیل می‌کند. این کیت براساس مدل GLE450 ارائه شده اما برای مدل‌های این خودرو یعنی از GLE300d تا GLE63 نیز قابل‌سفارش است. هوفله برای آن‌که GLE را به GLS می‌باخ شبیه کند، برای آن طرح دورنگ بیرونی را در نظر گرفته که از ترکیب مشکی و طلایی تشکیل شده است. 
البته ویژگی‌های می‌باخ مانند جلوپنجره کرومی با خطوط عمودی و سپر بازطراحی‌شده با تریم کرومی نیز به‌چشم می‌خورد البته در قسمت‌های دیگر مانند کاپوت و پشت‌خودرو هم کروم‌کاری انجام گرفته است. چهار سر اگزوز کرومی و رینگ‌های ۲۳اینچی فورج‌کاری‌شده با طراحی توربین مانند و رنگ طلایی روشن تکمیل‌کننده ویژگی‌های ظاهری GLE هوفله هستند. 


هوفله داخل کابین این GLE مجلل نیز با استفاده از چرم ناپا و آلکانترای اعلا تقریبا تمام قسمت‌ها را پوشانده است. همچنین لوگو تیونر در پشتی صندلی‌ها و بالش‌های پشت‌سری‌های عقب کار شده است. این GLE تیون‌شده مخصوص چهار نفر سرنشین است، زیرا صندلی نیمکتی عقب با دو صندلی شخصی جایگزین شده‌اند و بین آن‌ها نیز یک کنسول مرکزی قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =