کد خبر: 229640
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
جنسیس G70

جنسیس G70؛ سدان سایزکوچک این کمپانی لوکس‌ساز کره‌ای است که سه‌سال از قدمتش می‌گذرد و برای هماهنگی بیشتر با سایر محصولات جدید این برند، درحال به‌روزرسانی و تغییراتی است تا در سال 2021 راهی بازار جهانی شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،جنسیس G70؛ سدان سایزکوچک این کمپانی لوکس‌ساز کره‌ای است که سه‌سال از قدمتش می‌گذرد و برای هماهنگی بیشتر با سایر محصولات جدید این برند، در‌حال به‌روزرسانی و تغییراتی است تا در سال 2021 راهی بازار جهانی شود.

به‌همین‌دلیل به‌تازگی نخستین تصاویر بدون پوشش از فیس‌لیفت G70 در فضای مجازی افشا شده که نمایی بسته از جلو و عقب خودرو را نشان می‌دهد، همچنین برخی وب‌سایت‌های کره‌ای با استناد به تصاویر لورفته، رندرهای گرافیکی از این خودرو را طراحی کرده‌اند. هرچند زبان طراحی جدید جنسیس نظرات موافق و مخالفی را به‌دنبال داشته اما باتوجه به این تصاویر، کاملا مشخص است در فیس‌لیفت G70 از همین زبان طراحی استفاده شده؛ بنابراین، در G70 جدید شاهد جلوپنجره‌ای ذوزنقه‌ای هستیم که توسط چراغ‌های چهارتایی احاطه شده است و در پایین هم ورودی‌های هوای تهاجمی‌تری جای گرفته‌اند.

حجم تغییرات در قسمت عقبی G70 نسبتا زیاد است زیرا در قسمت در نیز صندوق جدیدی با اسپویلر یکپارچه دیده می‌شود که جای پلاک از روی آن به‌روی سپر منتقل شده است.  جنسیس در مورد پیشرانه‌های G70 جدید هم اطلاعاتی منتشر نکرده اما گزارش‌های قبلی حاکی از آن است پیشرانه ۲لیتری چهارسیلندر توربوشارژ کنونی آن با یک موتور جدید ۲.۵لیتری چهارسیلندر توربو جایگزین خواهد شد که با ۲۹۰اسب‌بخار قدرت و ۴۲۰نیوتون‌متر گشتاور، افزایش قابل‌توجه ۳۸اسب‌بخاری و ۶۸نیوتون‌متری نسبت‌به موتور قبلی خواهد داشت. از‌سوی‌دیگر، انتظار می‌رود گیربکس 6سرعته دستی G70 همچنان حفظ شود که خبر خوب و مهمی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =