آلمار دگنهارت

آلمار دگنهارت مدیری است که سکان کمپانی بزرگ قطعه‌سازی کانتیننتال AG را برعهده دارد؛ یک شرکت بزرگ آلمانی که نقش بسیار مهمی در صنعت‌خودرو ایفا می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،آلمار دگنهارت مدیری است که سکان کمپانی بزرگ قطعه‌سازی کانتیننتال AG را برعهده دارد؛ یک شرکت بزرگ آلمانی که نقش بسیار مهمی در صنعت‌خودرو ایفا می‌کند. اخیرا دگنهارت روی اتوماسیون و همچنین شبکه تمرکز کرده و این دو گرایش جدید در صنعت‌خودرو و البته سایر صنایع محسوب می‌شود. در اینجا نکات جالب توجهی را درباره این مدیر لایق می‌خوانیم:  

   زندگی خصوصی
دگنهارت درشهری به‌نام دوسنهایم در آلمان به‌دنیا آمد که یکی از شهرهای کوچک ایالت بادن ووتمبرگ است. او بعدا به‌اشتوتگارت (مرکز ایالت بادن ووتمبرگ) رفت و در دانشگاه این شهر که رشته مهندسی خودرو آن بسیار مشهور است، تحصیل کرد و از همان‌جا مسیر ترقی برای این مدیر بزرگ هموار شد.   

   مدیریت کانتیننتال
درحال‌حاضر او رئیس هیات‌مدیره و همچنین مدیرعامل کانتیننتال است. برای کسانی که ممکن است با این شرکت آشنایی نداشته باشند باید بگوییم که کانتیننتال AG یکی از شرکت‌های بزرگ آلمانی است که در زمینه تولید قطعات مختلف برای صنعت‌خودرو و همچنین صنعت حمل‌ونقل فعالیت می‌کند. یکی از محصولات این شرکت تایر است که با در نظر گرفتن تاریخچه کانتیننتال به‌عنوان یک شرکت تولیدکننده لاستیک، از تکامل و تحول آن در طول زمان خبر می‌دهد. 
او همچنین در شرکت زیرمجموعه کانتیننتال ITS نیز دو سمت ریاست هیات‌مدیره و مدیرعاملی را برعهده دارد. ITS که مخفف سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند است، اساسا به‌تولید قطعات خودرویی مشغول است که به‌شبکه و اتوماسیون مربوط می‌شوند و البته فناوری‌هایی مربوط به‌امروز هستند و نه آینده.  

   مسئولیت اجتماعی
دگنهارت به‌وضوح نشان داده که به‌مسئولیت اجتماعی شرکت ایمان دارد. جالب است بدانید مفهوم «مسئولیت اجتماعی شرکتی» اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا براساس بررسی‌های انجام‌گرفته تاثیر مستقیمی روی عملکرد مالی شرکت‌ها دارد. 
به‌زبان ساده مشتریان از اینکه ببینند شرکت‌ها باورهایی شبیه به آن‌ها دارند خوشحال می‌شوند و این مساله به‌خرید محصولات و خدمات آن‌ها کمک می‌کند.  
   اهمیت پیشرانه‌های جایگزین
دگنهارت بارها دراظهارات خود از اهمیت پیشرانه‌های کارآمد‌تر سخن گفته است. این بدین‌خاطر است که درحال‌حاضر خودروهای بیشتری در جاده‌ها هستند و درصورتی که شرکت‌هایی مانند کانتیننتال به‌تولید پیشرانه‌های پاک‌تر کمک نکنند، سیاره ما شاهد عواقب بسیار تلخ و ناگواری خواهد بود. خوشبختانه مدیرعامل کانتیننتال معتقد است تغییر از طریق عرضه پیشرانه‌های پاک امکان‌پذیر خواهد بود. 

   طرفداری از فناوری‌ خودران
از طرف دیگر انگیزه دگنهارت دلیل اصلی علاقه کانتیننتال به‌رانندگی خودران است. به‌گفته او تمام فناوری‌ها برای از بین بردن سوانح و تبدیل تصادفات به‌خاطره‌ای در گذشته دور فراهم است و به‌همین‌خاطر شرکت‌های بسیاری در صنعت‌خودرو منابع مالی کلانی را صرف محصولاتی مشابه کرده‌اند.   

  توسعه شبکه برای بهبود رانندگی
دگنهارت بارها از قصد خود برای استفاده از شبکه به‌منظور کمک به‌رانندگی بهتر سخن گفته و یکی از نمونه‌های مورد اشاره او جمع‌آوری اطلاعات از سایر خودروهاست که می‌تواند از تصادفات جلوگیری کند. همچنین از دیگر موارد، دستیابی به‌داده‌های زیرساختی محلی به‌منظور ارائه توصیه‌های مفید برای دریافت بهترین نتایج در رانندگی است.  

  درباره کمپانی کانتیننتال
کانتیننتال AG، یک سازنده بین‌المللی قطعات خودرویی است که مقر آن در آلمان واقع است و به طور تخصصی در زمینه تولید سیستم‌های ترمز، قطعات الکترونیک کابین، فناوری‌های ایمنی خودرو، اجزای پیشرانه و شاسی، تاخوگراف، تایر و سایر قطعات مورد نیاز برای صنعت خودرو و حمل‌و‌نقل فعالیت می‌کند. دفتر اصلی کانتیننتال  در هانوفر آلمان واقع است. این شرکت چهارمین شرکت بزرگ تولید تایر در جهان است. کانتیننتال کار خود را در سال 1871به عنوان تولید کننده لاستیک آغاز کرد. در سال 1904 کانتیننتال به نخستین شرکت در جهان بدل شد که به طور تخصصی تایر خودرو تولید می‌کرد. یکی دیگر از محصولات عمده این شرکت آلمانی رینگ‌های تایر بود که این شرکت در سال 1905 اختراع کرد و به بازار فرستاد. در سال 2016 کانتیننتال به همراه هوندایی آمریکا برنده جایزه معتبر نوآوری‌های PACE شد. این شرکت آلمانی که در تمام قاره‌ها مشغول به فعالیت است حدود 250 هزار کارمند دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =