کد خبر: 229643
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

طی هفته گذشته از پتروشیمی اراک مواد اولیه را با اختلاف قیمت نسبت به دو هفته قبل با قیمت 200/14تومان و در پنجشنبه گذشته با قیمت 19هزار تومان خریداری کردیم و تولیدکنندگان این قطعه به جای اینکه کیفیت قطعات را افزایش دهند.

به گزارش «اخبار خودرو»،فیلتر بنزین، یکی از قطعات مصرفی خودرو محسوب می شود که باید به صورت دوره‌ای بازبینی و در صورت نیاز تعویض شود. به دلیل کیفیت پایین بنزین مصرفی در خودروها، معمولا فیلتر بنزین کثیف شده و دیگر کارایی اولیه را ندارد. 
اما ممکن است این سوال مطرح شودکه چگونه می‌توان از کثیف‌بودن صافی بنزین و زمان تعویض آن مطلع شد؟ در این میان تولیدکنندگانی هستند که برای تامین  نقدینگی و مواد اولیه موردنیاز تولید همچنان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. شرکت «پارسیک»، تولیدکننده انواع فیلتر هوا، کابین و انواع صافی بنزین مغناطیسی و غیرمغناطسی در کشور است و در این راه تمام توان خود را به کار گرفته است.
مجید تهرانی مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» با اشاره به گرانی دلار گفت: طی هفته گذشته از پتروشیمی اراک مواد اولیه را با اختلاف قیمت نسبت به دو هفته قبل با قیمت 200/14تومان و در پنجشنبه گذشته با قیمت 19هزار تومان خریداری کردیم و تولیدکنندگان این قطعه به جای اینکه کیفیت قطعات را افزایش دهند، از مواد دست‌دوم استفاده می‌کنند که با توجه به حساس بودن این قطعه کار خطرناکی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =