مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده، مجمع عمومی عادی و مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت گروه سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا با حضور ۵۹ درصد از سهام‌داران و نماینده رسمی سازمان بورس در محل سالن اجتماعات مجتمع ایرانیان برگزار شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در این مراسم گزارش فعالیت هیات مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام سال مالی منتهی به 98.10.30 و دوره ماهه منتهی به 98.12.29 و گزارش حسابرس قانونی قرائت شد و به تایید سهامداران رسید. همچنین شرکت حسابرسی آرمان آروین پارس به مدت یکسال برای انجام امور حسابرسی و روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات نیز همانند سال گذشته به عنوان مرجع رسانه‌ای شرکت سرمایه‌گذاری سمیکو انتخاب شدند.

در ادامه این مجمع به پیشنهاد هیئت مدیره مقرر شد سهام هر یک از سهامداران در طی مدت دو سال ۸۲ درصد افزایش یافته و ۷۰ ریال نیز به عنوان سود سهام سال گذشته به حساب سهامداران واریز شود.

گفتنی است با تلاش هیئت مدیره، مدیرعامل، مدیران، پرسنل و همراهی سهامداران، سود خالص شرکت برای دوره ۱۴ ماهه نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۸۵۰ درصدی به رقم ۱۰۷۰ میلیارد ریال رسیده است.

در پایان امیر چراغعلی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان گروه سایپا در پاسخ به پرسش‌های سهامداران حاضر در مجمع، از تلاش شبانه روزی این شرکت برای ورود سهام سمیکو به بازار رسمی بورس تا پایان امسال خبر داد و ابراز امیدواری کرد که سهامداران در سال ۹۹ بورسی شدن این شرکت را جشن بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =