کد خبر: 229701
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
SCL Global

به تازگی با معرفی پکیج‌های ارتقای لکسوس NX و RX توانسته ظاهری اغراق‌آمیزتر از گذشته برای این محصولات رقم بزند.

به گزارش «اخبار خودرو»،لکسوس در سال‌های گذشته با طراحی‌های نوین و منحصربه‌فردی که انجام داده، نظر طیف بیشتری از علاقه‌مندان به خودروهای لوکس و مدرن را به سمت خود کشانده است. اما این تغییر زبان طراحی بدین معنا نیست که تیونرها دست از کار کشیده‌اند و به فکر تغییر محصولات جدید این کمپانی نباشند. SCL Global که تیونری روسی است، به تازگی با معرفی پکیج‌های ارتقای لکسوس NX و RX توانسته ظاهری اغراق‌آمیزتر از گذشته برای این محصولات رقم بزند.

این شرکت روسی کیت بدنه خودرو لکسوس RX را Goemon نام‌گذاری کرده، بارزترین بخش در این کیت، طراحی قسمت جلوی خودرو است زیرا از جلوپنجره چندوجهی با خطوطی که چشم را به مرکز آن سوق می‌دهد، بهره می‌برد. اسپلیتر کوچک در زیر و درکنار آن ورودی‌های بزرگ هوا وجود دارد. کاپوت دارای خطوط تیزی است که به سمت شیشه جلو متمایل می‌شوند. 
در عقب، شکل دندانه‌دار به اسپویلر سقفی داده و اسپویلر تزئین‌شده در زیر پنجره قرار گرفته است. دیفیوزر جدید با شکاف‌های عمودی و دهانه‌ای در مرکز برای اگزوز نیز وجود دارد. 


کوتارو نام کیت بدنه لکسوس NX و ازنظر ظاهری کاملا مشابه کیت قبلی است. جلوپنجره آن مانند خودرو لکسوس RX، دارای طرحی پیچیده از عناصر عمودی و افقی است که چشم را به سمت مرکز طراحی هدایت می‌کند. اسپلیتر با داشتن شکل بازتر نسبت به Goemo، کمی متفاوت است. بااین‌حال، قوس‌های گلگیر جعبه‌ای هنوز هم در کیت جدید حاضر هستند. قطعات موجود در قسمت عقب شامل اسپویلر سقفی جدید با لبه‌هایی است که به قطعه‌ای مشابه در زیر پنجره منتهی می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =