کد خبر: 229702
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
‌بنز GLA 2021

بعد از معرفی نسل جدید GLA در ماه دسامبر، به‌تازگی مشخصات نهایی و قیمت این محصول را در بازار ایالات متحده اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،بعد از معرفی نسل جدید GLA در ماه دسامبر، به‌تازگی مشخصات نهایی و قیمت این محصول را در بازار ایالات متحده اعلام کرد. بر این اساس قیمت پایه این محصول از 36 هزار و 230 دلار آغاز می‌شود که نشان می‌دهد حدودا 2هزار دلار گران‌تر از نسخه‌های قبلی است. 


امکانات رفاهی جدید این کراس‌اوور سایزکوچک آلمانی شامل چراغ‌های LED، درِ پشتی برقی و رینگ‌های ۱۸ اینچی می‌شود. 
همچنین آپشن‌های دیگری ازجمله سقف پانورامیک، پکیج‌های AMG و نایت و رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی نیز در دسترس هستند. درون کابین این خودرو شاهد صندلی‌های جلوی برقی با پوشش MB-Tex و حافظه‌دار هستیم. خریداران همچنین از سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، پشت‌آمپرهای دیجیتال ۷اینچی، صفحه مرکزی ۷ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی لذت خواهند برد. ازجمله آنها می‌توان به صفحات نمایش بزرگ‌تر ۱۰.۲۵ اینچی، نورپردازی با ۶۴ رنگ مختلف، شارژر بی‌سیم گوشی، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، پوشش چرم و تریم چوبی یا کربنی اشاره کرد. 


مرسدس GLA 2021 از یک پیشرانه ۴سیلندر ۲لیتری توربو با قدرت ۲۲۱اسب‌بخار و گشتاور ۳۴۹‌نیوتون‌متر نیرو خواهد گرفت. 
این پیشرانه به یک جعبه‌دنده ۸سرعته دوکلاچه متصل بوده و در مدل دیفرانسیل عقب GLA 250 باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۸ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۰۹کیلومتر در ساعتی می‌شود.همچنین سیستم چهار چرخ محرک با قیمت ۲ هزار دلار در دسترس بوده و شتاب را به ۶.۶ ثانیه می‌رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =