تویوتا

شعبه فیلیپین تویوتاموتور درادامه حمایت‌های خود از سرویس تاکسی اینترنتی گرب (Grab) اعلام کرد برای رانندگانی که امتیاز بالایی در این سرویس داشته باشند و سرویس عمومی با کیفیتی به‌جامعه و خانواده خود ارائه ‌کنند، امکان انتخاب مدل‌های جدید تویوتا را همچون ویوس (Vios)، ویگو (Wigo)، آوانزا (Avanza) و انوا (Innova) خواهند داشت که با شرایط بازپرداخت بلندمدت به‌آن‌ها تحویل داده می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،شعبه فیلیپین تویوتاموتور درادامه حمایت‌های خود از سرویس تاکسی اینترنتی گرب (Grab) اعلام کرد برای رانندگانی که امتیاز بالایی در این سرویس داشته باشند و سرویس عمومی با کیفیتی به‌جامعه و خانواده خود ارائه ‌کنند، امکان انتخاب مدل‌های جدید تویوتا را همچون ویوس (Vios)، ویگو (Wigo)، آوانزا (Avanza) و انوا (Innova) خواهند داشت که با شرایط بازپرداخت بلندمدت به‌آن‌ها تحویل داده می‌شود. علاوه‌براین شعبه‌های رسمی تویوتا در فیلیپین برای مالکان گرب سرویس‌های تعویض‌روغن و فیلتر را به‌صورت رایگان انجام خواهند داد. این خدمت از انتهای ماه آوریل ارائه می‌شود و شامل ارائه روغن اصلی تویوتا، فیلترروغن اصلی تویوتا و سایر لوازم مرتبط با تعویض روغن است. البته این سرویس‌ها باید با هماهنگی قبلی با نمایندگی‌های تویوتا درسراسر فیلیپین انجام ‌شود و پس از پذیرش اولیه، هنگام رسیدن به‌نمایندگی راننده باید شماره‌حساب کاربری خود را در گرب ارائه و درنرم‌افزار این تاکسی اینترنتی، استفاده از این سرویس را تایید کند. پس از آن پذیرش نمایندگی، مسیر اختصاصی را برای ارائه خدمات سریع به‌مالک خودرو معرفی و به‌او کمک می‌کند که بسته سفارشی خود را تحویل بگیرد. 
البته در ایران نیز شاهد نمونه‌های مشابهی از سرویس‌دهی به‌رانندگان نمونه تاکسی‌های اینترنتی هستیم؛ اما درحال‌حاضر این خدمات و سرویس‌ها درنمایندگی خودروساز ارائه نمی‌شود و این شبهه را ایجاد می‌کند که درصورت عدم‌بهره‌مندی سرویس‌کار از دانش و تخصص لازم، کاهش هزینه‌های نگهداری خودرو به‌واسطه استفاده از تخفیف‌هایی که به‌صورت هماهنگ‌شده با یک مرکز خدماتی از سوی خودروساز (یا واردکننده) انجام می‌شود، به‌اندازه‌ای خواهد بود که مالک خودرو ترجیح ‌دهد از افزایش طول عمر خودرو خود و هزینه‌های نگهداری، معطل ماندن در صف نمایندگی و بسیاری از مشکلات دیگر چشم‌پوشی کند؟ شاید هم باید منتظر ماند تا روزی که ارتباط مناسب و کاملی بین ارائه‌دهندگان سرویس‌های اینترنتی در ایران با خودروساز یا نماینده رسمی خودروساز خارجی شکل بگیرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =