کد خبر: 229730
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
اوشن X5

پس از معرفی کراس‌اوور یونی‌تی که محصول منحصربه‌فردی به‌شمار می‌رود، اکنون نوبت به زیربرند اوشن رسیده تا با معرفی محصولی جدید با نام اوشنX5، نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،چانگان درچند وقت اخیر با معرفی محصولات جدید نشان داد تحولاتی بنیادی در زبان طراحی خود اعمال کرده است. پس از معرفی کراس‌اوور یونی‌تی که محصول منحصربه‌فردی به‌شمار می‌رود، اکنون نوبت به زیربرند اوشن رسیده تا با معرفی محصولی جدید با نام اوشنX5، نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. 


این کراس‌اوور کامپکت جدید که بر اساس پلت‌فرم MPA چانگان ساخته شده، برای اولین‌بار در نمایشگاه خودروی چونگ‌کینگ ۲۰۲۰ رونمایی شده است. اوشن X5 طراحی منحصربه‌فرد و جذابی دارد که هرچند هنوز هم رگه‌هایی با الهام‌ از برندهای جهانی و خصوصا لکسوس در آن دیده می‌شود. در جلوی خودرو بیش‌از همه جلوپنجره شش‌ضلعی بزرگی جلب‌توجه می‌کند که ورودی‌های هوای Cشکل در طرفین آن قرار گرفته‌اند. 


طراحی جانبی اوشن X5 نیز بسیار قابل‌توجه است. در این قسمت خط شانه که به سمت بالا حرکت کرده و خط شانه‌ای که روی درها محو شده، نمای پویایی ایجاد کرده‌اند. اما به‌طورکلی این چراغ‌ها به همراه اسپویلر بزرگی در بالا و سر اگزوزهای افقی بزرگی در طرفین سپر، نمای جذاب و قابل‌توجهی را به نمایش می‌گذارد.
در بخش قوای محرکه نیز طبق گزارش‌های قبلی، اوشن X5 به جدیدترین نسخه پیشرانه‌های سری نهنگ آبی چانگان مجهز خواهد بود. این موتور از نوع ۱.۵لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم است که ۱۸۰اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند و در مقایسه با موتورهای ۱.۵ لیتری که توسط دیگر برندهای چینی ارائه می‌شود، خروجی بهتری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =