کد خبر: 229731
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
جنسیس G90

حدودا 7ماه از عرضه نسخه به‌روز جنسیس G90 به بازار می‌گذرد و اکنون شاهد معرفی نسخه‌هایی خاص از سدان لوکس و پرچم‌دار این محصول لوکس کره‌ای هستیم که برای سال 2021 آماده می‌شوند.

به گزارش «اخبار خودرو»،حدودا 7ماه از عرضه نسخه به‌روز جنسیس G90 به بازار می‌گذرد و اکنون شاهد معرفی نسخه‌هایی خاص از سدان لوکس و پرچم‌دار این محصول لوکس کره‌ای هستیم که برای سال 2021 آماده می‌شوند.

نسخه استارداست جنسیس G90 براساس گفته مدیران جنسیس، از آسمان پر از ستارگان چشمک‌زن در بالای مراسم فرش قرمز الهام می‌گیرد. نسخه ویژه جنسیس G90 از نمای بیرونی از دورنگ سیاه بهره می‌برد  که روکش متالیک در بالا و رنگ سیاه ویک (Vik) در پایین قرار دارد. این ترکیب، رنگ مرواریدی ایجاد می‌کند و در داخل هم با صندلی‌های چرمی دورنگ و تزئینات چوبی خاکستری متالیک همراه می‌شود. مانند سایر مدل‌های جنسیس G90، در سال ۲۰۲۱ نیز تجهیزات استاندارد اضافه به این نسخه ویژه افزوده خواهد شد. تاکنون قیمت نهایی این محصول اعلام نشده است اما از آن‌جاکه جنسیس درنظر دارد تنها 50دستگاه از این نسخه را تولید کند، احتمال دارد قیمتی بیش از نسخه استاندارد داشته باشد. هیچ‌یک از این خودروها به بازار ایالات متحده راه نخواهد یافت و تنها مختص بازار داخلی کره جنوبی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =