کد خبر: 229746
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
گلف آر استیشن

سایت تسویکا (Zwickau) فولکس‌واگن که در شرق آلمان قرار دارد، آخرین نمونه از گلف آر استیشن را تولید کرد تا پس‌از این به‌عنوان یکی از سایت‌های تولیدکننده محصولات برقی فولکس به‌فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»،سایت تسویکا (Zwickau) فولکس‌واگن که در شرق آلمان قرار دارد، آخرین نمونه از گلف آر استیشن را تولید کرد تا پس‌از این به‌عنوان یکی از سایت‌‌های تولیدکننده محصولات برقی فولکس به‌فعالیت خود ادامه دهد. با تولید این نمونه درمجموع ۶میلیون و ۴۹ هزار و ۲۰۷ دستگاه از نسل سابق گلف ساخته شد. پیش از این مدل‌های پولو، گلف، گلف استیشن، پاسات سالون و پاسات استیشن از سال ۱۹۹۰ که این سایت افتتاح شده بود، روی خط مونتاژ این کارخانه قرار گرفت. 
اما از حالا قرار است این سایت تنها خودروهای برقی تولید کند که برای فراهم شدن زیرساخت‌ها، آن‌ها تا پایان سال ۲۰۲۱ به‌توسعه این سایت می‌پردازند. در پایان این پروژه سایت تسویکا 6 محصول جدید براساس پلت‌فرم MEB برای برندهای فولکس‌واگن، آئودی و سئات تولید خواهد کرد و ظرفیت سالانه این کارخانه به ۳۳۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید. البته تولید نخستین‌نمونه‌ها از محصول برقی ID.3 در این سایت از نوامبر ۲۰۱۹ آغاز شده است و با شروع تابستان نیز شاسی‌بلند ID.4 و خواهر آن از آئودی روی خط مونتاژ این کارخانه می‌روند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =