کد خبر: 229747
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

تیم‌های فرمولاوان این روزها سخت درتلاشند تا بهترین عملکرد خود را در نخستین‌گرندپری سال جدید به‌نمایش بگذارند و البته تیم مرسدس امسال با ظاهری جدید برای رقابت حاضر شده که قرار است نخستین‌بار در گرندپری اتریش اواخر هفته جاری به‌نمایش گذاشته شود. 

به گزارش «اخبار خودرو»،تیم‌های فرمولاوان این روزها سخت درتلاشند تا بهترین عملکرد خود را در نخستین‌گرندپری سال جدید به‌نمایش بگذارند و البته تیم مرسدس امسال با ظاهری جدید برای رقابت حاضر شده که قرار است نخستین‌بار در گرندپری اتریش اواخر هفته جاری به‌نمایش گذاشته شود. 
هر خودرو مرسدس قرار است با درج شعار «پایان نژادپرستی» روی بخش محافظ راننده (هالو یا Halo) و هشتگ #WeRaceAsOne روی آینه‌‌های جانبی به‌نشانه برابری نژادها در این مسابقه حاضر شود. اتومبیل‌های فرمول‌یک تیم مرسدس از سال 1954 به‌رنگ نقره‌ای بوده است؛‌ اما خودرویی که برای رقابت در افتتاحیه فصل جدید F1 در اتریش در نظر گرفته شده، کاملا سیاه است و مرسدس در تمام فصل 2020 با همین رنگ در مسابقات حاضر خواهد بود. لوئیس همیلتون و والتری بوتاس، رانندگان انگلیسی و فنلاندی تیم مرسدس نیز در فصل جاری با حمایت از جنبش «زندگی سیاهان مهم است» با لباس سیاه و کلاه ایمنی همرنگ با لباس خود در مسابقات شرکت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =