آریزو 6

یکی از این خودروهای جنجالی،  چری آریزو6 است که به‌تازگی توسط شرکت مدیران‌خودرو وارد بازار ایران شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،  این روزها سدان‌های نسبتالوکس سهم مناسبی از بازار خودرو جهان را به خود اختصاص داده‌اند و اکثر خودروسازان بزرگ حداقل یک نماینده در این سگمنت دارند. خودروسازان چینی هم که این روزها سایه‌به‌سایه کره‌ای‌ها حرکت می‌کنند، در این بخش بازار به دنبال تولید خودروهای رقابتی هستند. یکی از این خودروهای جنجالی،  چری آریزو6 است که به‌تازگی توسط شرکت مدیران‌خودرو وارد بازار ایران شد.


این خودرو به‌دلیل طراحی بسیار زیبایش  نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. فرم کلی طراحی و ظاهر بیرونی این خودرو شبیه خودرو کیا اپتیماست. اما به لحاظ ابعاد چری آریزو6 کمی کوچک‌تر است. درواقع این محصول از لحاظ طراحی بسیار زیبا و حرفه‌ای خود را در اندازه یک سدان لوکس خانوادگی نشان می‌دهد. ترکیب طراحی زیبا و ظاهر جذاب و همچنین فضای لوکس و باکیفیت داخل کابین موجب شده‌اند با سدانی لوکس و خانوادگی سروکار داشته باشیم.
طراحی نمای بیرونی چری آریزو6 شما را به‌یاد خودروهای اروپایی می‌اندازد و کاملا مشخص است سازنده روی طراحی آن وقت قابل‌توجهی ر ا صرف کرده زیرا به‌لطف به‌کارگیری طراحان برجسته جهانی، محصولی کاملا پخته و با اصالت شکل گرفته است. با ورود به فضای کابین چری آریزو6 بافضایی بسیار مدرن و جذاب مواجه خواهید شد که حس محصولات جدید آئودی را به سرنشینان القا می‌کند. علاوه‌بر آن طراحی فضای داخل کابین ترکیبی از داشبورد و تریم داخلی محصولات آئودی و در بخش کنسول مرکزی مشابه طرح به‌کاررفته در محصولات رنجروور ولار است که در مجموع حس خودروهای اصیل و لوکس را به سرنشینان می‌دهد.
متریال به‌کاررفته در فضای داخلی این خودرو کاملا باکیفیت هستند و پوشش چرمی روی داشبورد از سطح کیفی بالاتری نسبت‌به رقبا برخوردار است. نورپردازی آبی‌رنگ داخل خودرو به‌خوبی حس‌وحال کابین لوکس خودرویی اروپایی را القا و در شب نمایی بسیار زیبایی را تداعی می‌کند.


اما در آن سوی میدان، آریزو6 کاملا مجهز و دست‌پُر به میدان آمده است. موتور 1.5لیتری مجهز به سیستم پرخوران توربوشارژ با قدرت 147 اسب‌بخار و گشتاور 210نیوتون‌متری، عملکرد بسیار خوبی دارد و با همکاری نسل جدید جعبه‌دنده 9سرعته اتوماتیک CVT، تجربه‌ای لذت‌بخش از رانندگی پویا را در اختیار راننده قرار می‌دهد. عملکرد این جعبه‌دنده مدرن و پیشرفته کاملا منطبق با موتور خودرو است و شتاب، کشش و عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای این خودرو پدید می‌آورد.
در بخش امکانات رفاهی و آپشن‌ها، چری آریزو6بسیار مجهز است و لیست کاملی از تجهیزات را ارائه می‌دهد. ازجمله آپشن‌های این سدان لوکس چینی می‌توان به صندلی‌های چرمی با دوخت الماسی، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، دوربین 360، فرمان کمکی برقی، اتوهلد و ترمز پارک برقی  اشاره کرد. تجهیرات ایمنی این خودرو نیز شامل 6 کیسه‌هوا، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم ضدهرزگردی، سیستم کمکی ترمز ABS، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی می‌شود. علاوه‌بر امکانات و تجهیزات ارائه شده، علاقه‌مندان می‌توانند با خرید چری آریزو6 یک سدان لوکس خانوادگی را با گارانتی 5 سال یا 150هزارکیلومتر یا 2سال یا 6 نوبت سرویس رایگان آسوده و با لذت برانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =