کد خبر: 229812
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
فورد GT منصوری

منصوری که یکی از تیونرهای فعال و پویا در چند سال گذشته است، به تازگی وارد سی‌امین سال فعالیت خود شده و به همین مناسبت از سوپراسپرت جدید با نام لومنصوری پرده‌برداری کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،منصوری که یکی از تیونرهای فعال و پویا در چند سال گذشته است، به تازگی وارد سی‌امین سال فعالیت خود شده و به همین مناسبت از سوپراسپرت جدید با نام لومنصوری پرده‌برداری کرد.

جدیدترین شاهکار منصوری با نام لو منصوری (Le Mansory) از یک‌سو مسابقات ۲۴ ساعته لومان فرانسه را به ذهن می‌آورد و از سوی دیگر، سبک نامگذاری شبیه ابرخودرو فراری لافراری دارد. البته این محصول برمبنای فرود GT طراحی شده است. 
لومنصوری نسبت‌به فورد GT استاندارد، ۵سانتی‌متر پهنای بیشتری دارد و تماما از فیبرکربن برای بدنه استفاده می‌کند. چراغ‌ها بسیار باریک و دارای LED هستند که شباهت زیادی به پورشه تایکان دارند. درنمای جانبی نیز ورودی‌های بزرگ‌تری برای انتقال هوا به سمت پیشرانه فراهم می‌کنند. در پشت خودرو، مهم‌ترین تغییر ظاهری به بال عظیم فیبرکربن با نام لومنصوری مربوط است. جایگاه ویژه اگزوزها نیز متفاوت از حالت استاندارد با ۲خروجی خواهد بود. هدایت‌کننده‌های هوا در سقف، سپر و بالچه‌های جانبی در نزدیکی چرخ‌ها نیز کاملا با مدل استاندارد فورد GT تفاوت دارند. 


لومنصوری از چرخ‌های ۲۱اینچی آلومینیوم با تایرهای کنتیننتال استفاده می‌کند. برای داشبورد و صندلی‌ها از چرم آلکانتارا استفاده شده، حتی قاب درها و سقف نیز، تماما دارای چرم بوده و تداعی‌کننده‌ حس یک خودرو مسابقه‌ای با ترکیب سیاه و سفید و آبی بلوریون هستند. منصوری علاوه‌بر این پیشرانه‌ تویین‌توربوشارژ 3.5 لیتری فورد GT را ارتقا داده‌ و قدرت خروجی آن را به ۷۰۰اسب‌بخار و گشتاور ۸۴۰ نیوتون‌متر رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =