کد خبر: 229864
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
نسل جدید ب‌ام‌و سری 2

پس از معرفی نسل جدید ب‌ام‌و سری 4 کوپه، طراحان این شرکت در حال آماده‌سازی نسل جدید ب‌ام‌و سری 2 کوپه هستند.

به گزارش «اخبار خودرو»، پس از معرفی نسل جدید ب‌ام‌و سری 4 کوپه، طراحان این شرکت در حال آماده‌سازی نسل جدید ب‌ام‌و سری 2 کوپه هستند. از این‌رو به‌تازگی نسل جدید این خودرو با پوشش استتاری گسترده در حال گذراندن تست‌های جاده‌ای در مکزیک توسط عکاسان صنعتی شکار شده است. 


در برخی تصاویر می‌توان چهره احتمالی این محصول جدید را پیش‌بینی کرد. ‌به‌عنوان‌مثال جلوپنجره خودرو هرچند زیر پوشش قرار دارد اما با توجه به عرض زیاد آن می‌توان حدس زد با اتفاقی مشابه آنچه در نسل جدید سری 4 شاهد بودیم، روبه‌رو خواهیم شد. البته این طرح جدید منتقدان زیادی دارد و می‌تواند موجب نارضایتی طیف وسیع‌تری از علاقه‌مندان به این برند آلمانی شود. در نمای جانبی نیز می‌توان دستگیره‌های جدید در را تشخیص داد که نمونه مشابه آن در مدل جدید i4 در آینده نزدیک عرضه می‌شود. 
رکاب‌های جانبی اسپرت و طرح کلی بدنه از زبان طراحی مشابه با نسل فعلی بهره‌مند است و فرمی نسبتا ساده اما متناسب دارد. با وجودآن‌که پوشش‌های ضخیم استتاری بخش عقبی بدنه را نیز کاملا پوشانده است، اما با این حال می‌توان سپر نسبتا کوچک عقب و خروجی‌های دوگانه اگزوز را مشاهده کرد. گرافیک چراغ‌های عقب نیز تغییر کرده و احتمال دارد با چراغ‌هایی کاملا جدید مواجه شویم. 


ب‌ام‌و تاکنون درخصوص مشخصات فنی نسل جدید سری 2 اطلاعاتی اعلام نکرده اما انتظار می‌رود نسخه پایه از پیشرانه دو لیتری توربوشارژ با توان حدودی 255اسب‌بخار بهره‌ ببرد. پیش‌بینی می‌شود این محصول سال آینده میلادی به‌صورت رسمی معرفی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =