کد خبر: 229865
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
فورد رنجر

کارلکس‌دیزاین به‌تازگی پکیج ارتقای فورد رنجر را معرفی کرده که شامل تغییرات وسیع ظاهری و همچنین ارتقای متریال مصرفی درون کابین است. تغییرات ظاهری از نمای جلو شروع و تمامی بخش‌ها را شامل می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،فورد رنجر؛ این پیکاپ سایز‌متوسط مناسب کاربری‌های تجاری و همچنین بیراهه‌نوردی و آفرود است. اما اگر خریداران می‌‌خواهند ظاهر متمایز و جذاب‌تری از این محصول را در اختیار داشته باشند، باید سراغ شرکت تیونینگ کارلکس‌دیزاین بروند و فرآیند اعمال تغییرات را به متخصصان این شرکت بسپارند. 


کارلکس‌دیزاین به‌تازگی پکیج ارتقای فورد رنجر را معرفی کرده که شامل تغییرات وسیع ظاهری و همچنین ارتقای متریال مصرفی درون کابین است. تغییرات ظاهری از نمای جلو شروع و تمامی بخش‌ها را شامل می‌شود. در نمای جلو رنجر جدید شاهد استفاده از جلوپنجره مشکی مات با نشان کارلکس هستیم که ظاهری مخوف به آن بخشیده، بخش پایینی سپر نیز دارای زوایای پیچیده‌تر و تیزتر است. 


همچنین یک فلاپ فلزی هم برای محافظت از خودرو در زمان آفرود نصب شده، علاوه‌بر آن، برآمدگی‌های گلگیر‌ها برای جانمایی رینگ‌های پنچ‌پره و تایر‌های چند‌منظوره BF Goodrich و پله‌های لوله‌ای‌شکل در‌ها به‌همراه رول‌بارهای مشابه نمای جانبی را مزین کرده‌اند. میله‌ بکسل سنگین هم در قسمت پشت دیده می‌شود. ارتفاع سیستم تعلیق این پیکاپ افزایش یافته است. 


داخل خودرو از صندلی‌های طرح‌دار جلو و عقب به‌همراه نوار نقره‌ای‌رنگ مشابه ‌با دوخت کنارشان استفاده شده است. نمای داخل کابین پس از این تغییرات بسیار زیباتر و لوکس‌تر از گذشته به‌نظر می‌رسد و می‌تواند نظر خریداران را به خود جلب کند. کارلکس دیزاین هیچ تغییری در قوای محرکه رنجر اعمال نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =