ایساکو

پیرو توافق مهدی مونسان، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا)، شرکت ایساکو به پلتفرم «تهران هوشمند» خواهد پیوست.

به گزارش «اخبار خودرو»،مدیران ارشد این شرکت در هفته جاری ضمن بازدید از رصدخانه شهر تهران، از روند تبدیل شهر تهران به شهر هوشمند، داده‌های جمع‌آوری شده، داشبوردها و کاربردهای متفاوت آن آگاه شده و در خصوص افزوده شدن خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به بخش خدمات حمل و نقل خودرویی پلتفرم «تهران هوشمند» مذاکره کردند.
به گزارش روابط عمومی ایساکو، هدف نهایی پلتفرم تهران هوشمند، دست یافتن به شهری برای زندگی سالم و شاد، با محیطی حفاظت شده، رفت‌وآمد روان و زیرساخت‌های یکپارچه است، که از مدیریت شهری کارآمد و اقتصادی پویا برخوردار خواهد بود و با این نگاه حضور شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این برنامه مشارکتی، رویداد مهمی در تحول حوزه حمل و نقل شهری رقم خواهد زد.
بنابر توافق‌های صورت گرفته در این نشست، پیشنهاد شد که اپلیکیشین شرکت ایساکو و امدادخودرو ایران، به اپلیکیشن «تهران من» که از زیرمجموعه‌های پلتفرم تهران هوشمند است، افزوده شود تا دسترسی همشهریان تهرانی به خدمات ایساکو، از این طریق بیش از پیش تسهیل و تسریع گردد.
در این اقدام با جانمایی تمامی مراکز خدماتی مجاز ایران‌خودرو در نقشه هوشمند شهر و ترکیب آن با اپلیکیشن «مسیریاب رایا» که یکی از کامل‌ترین برنامه‌های مسیریابی شهری است، دارندگان محصولات ایران‌خودرو به راحتی می‌توانند به نزدیک‌ترین نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های این شرکت دست پیدا کنند.
گفتنی است شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با تاکید بر استفاده مشتریان از خدمات غیرحضوری در شرایط شیوع بیماری کوید 19 و فراهم آوردن این بستر در اپلیکیشن ایساکو، قادر خواهد بود از طریق پیوستن به اپلیکیشن «تهران من» به تعداد بیشتری از هوطنان خدمات غیرحضوری ارائه کند و سهم بیشتری در مسیر سلامتی مردم داشته باشد.
در مجموع در این نشست، موضوعاتی همچون رصد موقعیت خودروهای امدادی در شهر، اهمیت تراکم جمعیت در بازنگری پراکندگی نمایندگی‌ها و نقش اطلاعات مکانی تصادفات شهری در جانمایی محل استقرار امدادخودروها مورد بحث قرار گرفت.
در پایان لازم به ذکر است همکاری مشترک شرکت ایساکو و شهرداری تهران به منظور توجه به ضرورت هوشمندسازی و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان صورت گرفته و خروجی آن می‌تواند کاهش سفرهای شهری و افزایش رضایت هموطنان از خدمات ارائه شده باشد. همچنین با توجه به تجربه و سابقه چندین ساله هر دو مجموعه در راه‌اندازی خدمات نوآور و استارتاپ‌ها، زمینه برای ایجاد بسترهای نوین نیز فراهم خواهد شد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =