کد خبر: 229914
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کنفرانس

نخستین‌ کنفرانس پیشرفت‌های اخیر و روندهای آینده در صنعت ‌خودرو (AIRAFT 2020) که با حمایت ارکان اصلی صنایع ‌خودرو و قطعه‌ کشور و با همراهی دانشگاه‌های برتر ایران توسط دانشگاه علم‌وصنعت ایران تدارک دیده شده است، در تاریخ‌های 29 و 30 مهرماه 1399 برگزار می‌شود. 

به گزارش «اخبار خودرو»،نخستین‌کنفرانس پیشرفت‌های اخیر و روندهای آینده در صنعت‌خودرو (AIRAFT 2020) که با حمایت ارکان اصلی صنایع ‌خودرو و قطعه‌ کشور و با همراهی دانشگاه‌های برتر ایران توسط دانشگاه علم‌وصنعت ایران تدارک دیده شده است، در تاریخ‌های 29 و 30 مهرماه 1399 برگزار می‌شود. 
این کنفرانس در کلیه زمینه‌های علمی و مهندسی مرتبط با صنعت‌خودرو و در کل زنجیره آن از سطح سیاست‌گذاری تا سطوح عملیاتی (شامل علوم‌انسانی، مهندسی و طراحی صنعتی) مقاله علمی می‌پذیرد و برترین مقالات در کلیه گروه‌های تخصصی با نظر کمیته‌های علمی درمجلات معتبر داخلی دارای نمایه ISC چاپ خواهد شد. 
همچنین جوایزی برای برترین آثار علمی و صنعتی ارائه‌شده به‌انتخاب کمیته علمی کنفرانس و از طریق صاحبان صنعت تقدیم خواهد شد.
هدف این کنفرانس تعمیق ارتباط دوطرفه صنعت‌خودرو و پژوهش‌های انجام‌شده در نهادهای پژوهشی مانند دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان است. آگاهی از تحقیقات روز ایران و جهان در رابطه با توسعه فناوری‌های مورد استفاده در صنعت‌خودرو، توسعه شبکه محققان، فناوران و کارآفرینان این صنعت‌، آگاهی عمومی از پیشرفت‌های صنعت ‌خودرو ایران و بهبود تصویر ذهنی جامعه از آن، بهبود سیاست‌گذاری‌ها در صنعت‌خودرو، بررسی سیاست‌گذاری برای پیشرفت این صنعت با تمرکز بر توسعه توان ساخت‌داخل درسطوح صنعتی، شبکه تامین و بازار خودرو، اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت‌خودرو با تمرکز بر فناوری‌های پاک در تولید (Industry 4.0) و خودروهای پاک، روش‌های مدرن مالی و جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری خطرپذیر از جمله اهداف این کنفرانس عنوان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =