باتوجه به‌اینکه خودرو سوژه‌ای جذاب‌ و به‌روز برای مکالمات روزمره است، متاسفانه اشخاص و افراد غیرمتخصص درمورد آن اصطلاحات و واژه‌هایی غیرمنطقی به‌کار می‌برند و به‌مرور آن را ترویج می‌دهند.

به گزارش «اخبار خودرو»،باتوجه به‌اینکه خودرو سوژه‌ای جذاب‌ و به‌روز برای مکالمات روزمره است، متاسفانه اشخاص و افراد غیرمتخصص درمورد آن اصطلاحات و واژه‌هایی غیرمنطقی به‌کار می‌برند و به‌مرور آن را ترویج می‌دهند. گروه صنعتی ایران‌خودرو بیش از 6 سال است که روی دو خودرو سدان میان‌سایز خانوادگی خود تغییراتی را اعمال کرده است و باتوجه به‌فروش بالای هر دو مدل در کشور، طراحی داخلی دستخوش تغییرات عمده شده و داشبوردهای جدیدی که از سال 93 به‌بعد طراحی شده است، به‌روزتر بوده و اِلِمان‌های طراحی جدید در آن کاملا محسوس است. 
البته این نکته را درنظر داشته باشید که هیچ‌کمپانی خودروسازی برای معرفی محصولات و طراحی‌های جدیدش از نام محصول کمپانی دیگری استفاده نمی‌کند و این امری منطقی و معقول است. با این تفاصیل با مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از خودرو در دو مدل یادشده گروه صنعتی ایران‌خودرو عنوان داشبورد سوناتایی ذکر نشده است. 
بنابراین دلالان به‌اصطلاح برای بازارگرمی خودشان از چنین‌واژه‌هایی سود می‌برند و به‌اختلاف‌‌ قیمت در بازار دامن می‌زنند. 
همچنین تا به‌امروز هشت‌نسل از هیوندای سوناتا روانه بازار شده که با نگاهی دقیق به‌آن‌ها می‌توان دریافت که هیچ‌یک از مدل‌های سوناتا داشبوردی مشابه این دو محصول تولید داخل ندارد و این طرح به‌روز کاری منحصربه‌فرد از طراحان گروه صنعتی ایران‌خودرو است و هیچ‌گونه ارتباطی با طرح داشبورد هیوندای سوناتا ندارد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =