کد خبر: 230048
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
image-20200715222039-1.jpeg

​​​​​​​خودروهای لوکس و بسیار گران قیمتی در دنیا هستند که عموم مردم از عهده ی خرید آن ها بر نمی آیند. اما آیا می توان برای مدت کوتاهی یکی از این خودروها را در اختیار داشت؟  قبل از این که موسسه های اجاره خودرو فعالیت شان را شروع کنند، جواب این سوال خیر بود. اما امروزه، این رویا برآورده شده است.

 ما در موسسه ی اتو زرین، به اجاره خودرو می پردازیم. یعنی انواع خودروهای لوکس جهان را در اختیار شما قرار می دهیم تا تجربه ی شیرینی به شما هدیه دهیم. نکات مهمی وجود دارد که در مورد اجاره خودرو باید بدانید. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

اجاره خودرو چیست؟

ممکن است در موقعیت های مختلف شما به خودرویی احتیاج داشته باشید که توانایی خرید آن را ندارید. موسسه های اجاره خودرو مجموعه ای از این ماشین ها را در اختیار شما قرار می دهند. هر کدام از خودروها، ودیعه و اجاره مشخصی دارند. شما یک قرارداد رسمی با موسسه ی مورد نظر می بندید و خودرو را تحویل می گیرید. پس از بازگرداندن خودرو، مبلغ ودیعه به شما پس داده می شود. بسیار مهم است که برای اجاره خودرو، با یک موسسه معتبر همکاری کنید. رعایت این نکته باعث می شود از دردسرهای احتمالی در آینده جلوگیری شود.

در مواقع زیر به اجاره خودرو لوکس نیازمندیم :

· جشن عروسی موقعیت بسیار مهمی است. داشتن یک ماشین لوکس و رده بالا در این جشن، برای خیلی از افراد مهم است. با اجاره ی یک خودروی گران قیمت و زیبا، می توانید خاطره ی خوبی از این شب بسازید.

· در بعضی جلسات کاری ظاهر و وضعیت مالی که از شما دیده می شود بسیار مهم است. این موضوع می تواند بر نتیجه ی قراردادی که می خواهید ببندید هم تاثیر به سزایی داشته باشد. شما در این موقعیت به یک ماشین لوکس و یک دست کت و شلوار شیک احتیاج دارید.

· تجربه ی رانندگی با یک ماشین گران قیمت یا نشستن در آن، برای بسیاری از ما هیجان انگیز است. خوب است که امروزه از طریق موسسه های اجاره خودرو می توانیم این حس خوب را تجربه کنیم. امکانی که اکنون در اختیار ماست، روزی آرزوی بشر بوده است.

خدمات ما در اتوزرین، شامل چه مواردی است؟

هدف ما این است که ماشین مورد نیازتان را با آسان ترین شرایط در اختیارتان قرار دهیم. ماشین های لوکس از بهترین برندها را فراهم آورده ایم تا شما به دلخواه خود انتخاب کنید. علاوه بر آن در میان ماشین های ما، ماشین های ارزان قیمت هم وجود دارد. در صورتی که از نظر مالی بخواهید کمتر هزینه کنید می توانید ماشین های ارزان قیمت را اجاره کنید.

بسته به این که برای چه مراسمی ماشین بخواهید، خودروی مورد نظرتان را در اختیار شما قرار می دهیم. خدمات ما شامل مواردی  از جمله اجاره ماشین عروس، اجاره خودروی تشریفاتی ، اجاره خودرو لوکس، اجاره خودرو ارزان،  اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده و... می باشد. برای هر مناسبتی که ماشین احتیاج داشته باشید، ما برایتان فراهم می کنیم. شما می توانید بودجه تان را به ما اعلام کنید و انتخاب ماشین مورد نیازتان را نیز به ما بسپارید.

بهترین برندها را یک جا برایتان جمع کرده ایم

اکثر خودروها با برندهای معتبر دنیا را در اختیار شما قرار می دهیم. از جمله برندهایی که کار می کنیم عبارتند از : مازراتی – بنز – پورشه – تویوتا – بی ام و – کیا – هیوندای – مزدا – پژو – نیسان و..

به تعداد و مدل خودروهایی که به شما اجاره می دهیم مرتبا اضافه می شود. دلمان می خواهد مجموعه ی کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

در میان خودروهایی که اجاره می دهیم، علاوه بر خودروهای لوکس، خودروهای ارزان قیمت ایرانی و خارجی هم وجود دارد. این موضوع دست شما را برای انتخاب خودرویی که می خواهید انتخاب کنید باز نگه می دارد. مثلا ممکن است برای جشن عروسی یک ماشین فوق العاده لوکس بخواهید و برای قرار کاری ماشینی بخواهید که ارزان تر باشد.

از جمله ماشین های لوکسی که برای اجاره در اختیار شما قرار می دهیم عبارتند از:

· اجاره مازر اتی گرن توریسمو

· اجاره پورشه پانامرا 4s

· اجاره مرسدس بنز s500

· اجاره بی ام و 730

· اجاره تویوتا لندکروزر

می توانم ماشین با راننده اجاره کنم؟

شما می توانید ماشین با راننده یا بدون راننده اجاره کنید. در صورتی که به یک قرار مهم کاری می روید و نمی خواهید رانندگی کنید می توانید از گزینه خودرو با راننده استفاده کنید. ممکن است خیالتان راحت تر باشد که با چنین خودروی گران قیمتی خودتان رانندگی نکنید، در این صورت هم اجاره خودرو با راننده برای شما راه حل مناسبی است.

هنگام اجاره خودرو حواستان به این نکات باشد

· اگر خودرو را بدون راننده اجاره می کنید، اسامی تمامی افرادی که قرار است با خودرو برانند در قرارداد ذکر می شود. یعنی به جز از اسامی گفته شده شخص دیگری نباید پشت فرمان بنشیند، در غیر این صورت تبعات آن با شما خواهد بود.

· در صورت بروز هر گونه مشکل ابتدا با موسسه تماس بگیرید و خودتان دست به اقدام خاصی نزنید. کارشناسان ما، شما را به طور کامل راهنمایی می کنند.

· خودرویی که اجاره می کنید حتما باید بیمه داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است برایتان دردسر ایجاد شود.

البته ما خودمان، همه ی این موارد گفته شده را به دقت بررسی می کنیم. برای افزایش اطلاعات شما، این موارد را نام بردیم.

یک موسسه اجاره خودروی خوب، باید چگونه باشد؟

· خدمات اجاره خودرو را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد.

· مجموعه ای از خودروهای لوکس و خودروهای نیمه لوکس و معمولی در اختیار شما قرار دهد تا دست تان برای انتخاب باز باشد.

· بدون واسطه کار کند. وقتی از موسسه ای، خودرو اجاره کنید که بدون واسطه کار می کند، مجبور به پرداخت مبلغ اضافه برای واسطه گری ها نیستید.

· مجوز فعالیت و کد ثبت کاملا معتبر داشته باشد. این موضوع بسیار مهم است زیرا در غیر این صورت می تواند برایتان دردسرهای قانونی ایجاد کند.

· موسسه باید قرارداد کاملا رسمی با شما ببندد تا از نظر قانونی کاملا خیالتان راحت باشد. وجود قرارداد رسمی و معتبر به شما اطمینان می دهد که حق و حقوق تان ضایع نخواهد شد.

دیگر ویژگی هایی که یک موسسه اجاره خودرو باید داشته باشد عبارتند از :

· حداقل برای برخی موارد، ودیعه ی نقدی از شما نخواهد یا حداقل ودیعه ی خیلی سنگین نخواهد. با شما از نظر مالی و هزینه ای کنار بیاید و مثلا ملزم به پرداخت چک نباشید.

· اجاره ماشین را در محل انتخابی شما انجام دهد.

· برندهای متفاوتی از خودروهای لوکس و مختلف به شما ارائه دهد.

· هزینه های مصرفی خودروها را بپردازد.

· خیال شما را از وجود بیمه شخص ثالث و دیگر بیمه های لازم، راحت کند.

· پشتیبانی قوی و حرفه ای داشته باشد. مواقع زیادی ممکن است برایتان پیش بیاید که احتیاج به پشتیبانی دارید. باید خیالتان راحت باشد که پس از اجاره کردن خودرو، موسسه و نیروهایش در کنار شما هستند.

· در مدت زمان اجاره، به شما اجازه بدهد در صورت لزوم خودروی مدنظر خود را با خودرویی دیگر جا به جا کنید.

· امکان اجاره خودرو به صورت های مختلف اجاره روزانه، هفتگی و ماهانه را در اختیار شما قرار دهد.

مفتخر هستیم که همه ی شرایط گفته شده را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =