کد خبر: 230078
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
تویوتا کمری 2021

تویوتا کمری را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین سدان‌های ژاپنی دانست که بیش‌از 40 سال حضور مستمر در بازارهای جهانی را تجربه کرده است.

 به گزارش «اخبار خودرو»، تویوتا کمری را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین سدان‌های ژاپنی دانست که بیش‌از 40 سال حضور مستمر در بازارهای جهانی را تجربه کرده است.

اکنون شاهد به‌روزرسانی‌های مهمی در نسل آخر این محصول برای عرضه در سال 2021 هستیم تغییرات قابل‌توجه این خودرو شامل بسته ایمنی جدید Safety Sense 2.5، تریم‌های جدید ازجمله XSE هیبرید و آپشن‌های متنوع‌تر است که البته بسته ایمنی تویوتا یکی از بزرگ‌ترین تغییرات کمری ۲۰۲۱ به‌شمار می‌رود. این بسته به‌صورت استاندارد در تمام تریم‌های کمری نصب شده و از دوربین و رادار باکیفیت‌تر سود می‌برد. ازجمله سیستم‌های ایمنی موجود در این بسته می‌توان به هشدار پیشگیری از برخورد، دستیار فرمان اضطراری، کروزکنترل تطبیقی و دستیار تغییر لاین حرکتی اشاره کرد.

دیگر تغییر خانواده کمری؛ معرفی تریم جدید XSE هیبرید است. این مدل دارای ظاهر جدید با جلوپنجره مشکی براق، چراغ‌های جلوی LED و رینگ‌های ۱۹اینچی است. البته از نظر فنی چیزی تغییر نکرده و کمری XSE هیبرید به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵لیتری با قدرت ۲۰۸اسب‌بخار و گشتاور ۲۲۱‌نیوتون‌متر مجهز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =