کد خبر: 230317
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
توان قطعه ابتکار

همایش فنی و مهندسی شرکت «توان قطعه ابتکار» در شهر تبریز در پایان تیرماه سال جاری درحالی برگزار شد که شرکت توان قطعه با هدف آموزش به‌صنف مکانیک این شهر این همایش را برگزار کرد.

  به گزارش «اخبار خودرو»،همایش فنی و مهندسی شرکت «توان قطعه ابتکار» در شهر تبریز در پایان تیرماه سال جاری درحالی برگزار شد که شرکت توان قطعه با هدف آموزش به‌صنف مکانیک این شهر این همایش را برگزار کرد. به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» این همایش آموزشی ۳۰ تیرماه ۹۹ و با حضور مدیران شرکت توان قطعه ابتکار، اعضای هیات‌مدیره و بازرسین اتحادیه صنف یدک‌فروشان تبریز و اساتید مکانیک و صنف لوازم‌یدکی‌فروش این شهر برگزار شد. محمدرضا پاکروان، مدیرعامل شرکت توان قطعه ابتکار با بیان اینکه هدف شرکت آموزش و رفع عیب برخی قطعات به‌مکانیک‌های این شهر بود، اظهار می‌کند: «هدف اصلی از برگزاری این همایش، بررسی مشکلات یک‌درصدی نصب قطعه قالپاق سوپاپ با طرح جدید شرکت توان قطعه ابتکار بود.»
وی با بیان اینکه شرکت تمام توان خود را در این راستا به‌کار می‌گیرد، تصریح می‌کند: «این شرکت با تمام توان و با استفاده از لوازم و مجموعه‌ قطعات ابزار و تست‌های لازم، برای رفع مشکل تعداد کمی از مکانیک‌ها در این شهر اقدام کرد. همچنین از نزدیک و با تمام توان برای آموزش نصب این قطعه و گفت‌وگو درباره اندک‌مشکلات برخی مشتریان اقدام و آموزش‌های لازم ارائه شد. امیدواریم حتی یک مورد هم مرجوعی هنگام نصب نداشته باشیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =