کد خبر: 230320
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
تیگوان X

به‌تازگی تصاویری جاسوسی از نسخه کوپه فولکس‌واگن تیگوان بدون پوشش استتاری در کشور چین منتشر شده است. این محصول که احتمالا با نام تیگوان X عرضه خواهد شد، تا پایان سال جاری راهی بازار کشور چین می‌شود.

 به گزارش «اخبار خودرو»،به‌تازگی تصاویری جاسوسی از نسخه کوپه فولکس‌واگن تیگوان بدون پوشش استتاری در کشور چین منتشر شده است. این محصول که احتمالا با نام تیگوان X عرضه خواهد شد، تا پایان سال جاری راهی بازار کشور چین می‌شود. طراحی ظاهری این خودرو در بخش جلو بسیار شبیه نسخه فیس‌لیفت تیگوان است. 


بزرگ‌ترین تغییرات اما در بخش عقبی خودرو روی داده است و شاهد درِ صندوق کاملا جدیدی با یک اسپویلر یکپارچه هستیم. گفته می‌شود تیگوانX توسط جوینت‌ونچر فولکس‌واگن-سایک در چین تولید و با دو پیشرانه بنزینی ۲لیتری توربوشارژ به بازار عرضه خواهد شد. موتور پایه ۱۸۶اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند درحالی‌که موتور قوی‌تر باید ۲۲۰اسب‌بخار قدرت داشته باشد. هنوز مشخص نیست آیا تیگوانX فقط مخصوص بازار چین است یا در بازارهای خارج از این کشور هم عرضه خواهد شد اما این نسخه کوپه می‌تواند عضو جالبی برای اضافه شدن به خانواده تیگوان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =