کد خبر: 230364
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
سایپایدک

قائم مقام مدیرعامل سایپا با اشاره به آغاز قرعه کشی چهار مدل خودروی سایپا در مراسم امروز، از اعلام اسامی منتخبان در ساعت ۱۲ ظهر فردا خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،مجید باقری در پنجمین مرحله از قرعه کشی پیش فروش خودروهای سایپا گفت: تاکنون ۴ مرحله از این قرعه کشی برگزار شده که در مرحله نخست طرح فروش فوری سه ماهه، در مراحل دوم و سوم طرح پیش فروش یک ساله و در مرحله چهارم طرح پیش فروش مشارکت در تولید انجام شد. امروز نیز دومین مرحله از طرح پیش فروش مشارکت در تولید و پنجمین مرحله قرعه کشی‌های پیش فروش خودروهای سایپا است.

وی افزود: قرار بود پس از قرعه کشی طرح فوری تحویل سه ماهه که در تاریخ ۱۷ خرداد برگزار شد، از ۱۷ شهریور خودروها به مردم تحویل شود، ولی از امروز تحویل خودروهای فروش سه ماهه آغاز شده که نشان می‌دهد زودتر از موعد مقرر در قراردادها در حال تحویل خودروها به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های متعدد و متوالی عرضه خودرو برای کنترل بازار انجام داده‌ایم، افزود: برنامه امروز آخرین طرح از مجموعه قرعه کشی‌های سایپا است و فعلاً برنامه‌ای برای فروش خودرو نداریم.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش خودرو اظهارداشت: برنامه ما این است که سایپا دیگر خودروی معوقه نداشته باشد.

باقری درباره مراسم امروز یادآور شد: امروز قرعه کشی مجموعاً ۸۳ هزار و ۸۷۱ نفر برای چهار محصول کوئیک با ۴۱ هزار و ۷۱۰ ثبت نامی، کوئیک آر با ۳۴ هزار و ۸۴۱ ثبت نامی، وانت ۱۵۱ آپشنال با ۳ هزار و ۳۰۷ ثبت نامی و وانت ۱۵۱ معمولی با ۴ هزار و ۷۸ ثبت نامی برگزار می‌شود که از هر ۱۰ متقاضی یک نفر انتخاب می‌شود.

وی درباره تولید ساینا اس گفت: تولید این خودرو بعد از عید غدیر آغاز می‌شود و خودروها را زودتر از موعد مذکور در قرارداد به مردم تحویل می‌دهیم.

باقری در خصوص خودروی شاهین نیز گفت: طراحی و تولید این خودرو در بخش مهندسی سایپا به خوبی در حال پیشرفت است و به طور قطع اعلام می‌کنم که شاهین در موعد مقرر تحویل خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در خصوص نرخ شاهین نیز اظهارداشت: در حال حاضر با اعضای شورای رقابت در حال نهایی کردن قیمت شاهین هستیم، ولی هنوز تعیین قطعی نشده ولی به متقاضیان و ثبت نام کنندگان شاهین قول می‌دهیم که اولویت انتخاب تیپ انواع خودروهای شاهین با افرادی باشد که ثبت نام کرده‌اند و بر اساس بضاعت مالی خود تیپ‌های مختلف شاهین آپشنال را انتخاب خواهند کرد.

باقری تأکید کرد: احتمالاً در زمستان یا حتی قبل از آن خودروی شاهین به بازار عرضه می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش خودرو افزود: اسامی برگزیدگانی که در مراسم قرعه کشی امروز انتخاب می‌شوند، ساعت ۱۲ ظهر فردا در وب سایت سایپا اعلام می‌شود. برگزیدگان ۷۲ ساعت فرصت تکمیل وجه دارند. اگر تکمیل وجه انجام نشود، از میان ۴ هزار نفر رزرو که امروز انتخاب خواهند شد، یک نفر جایگزین می‌شود.

به گفته وی، قرعه کشی به دو روش دستی و اپلیکیشن برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =