کد خبر: 230383
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
AMG GT R PRO

کارلکس‌دیزاین با معرفی نسخه‌ای خاص از مرسدس ای‌ام‌جی GT R Pro با نام «تاتوادیشن» نظر بسیاری از علاقه‌مندان به سوپراسپرت‌های خاص را به خود جلب کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،کارلکس‌دیزاین با معرفی نسخه‌ای خاص از مرسدس ای‌ام‌جی GT R Pro با نام «تاتو‌ادیشن» نظر بسیاری از علاقه‌مندان به سوپراسپرت‌های خاص را به خود جلب کرده است. این شرکت که پیش از این سابقه طولانی در تغییر فضای داخل کابین خودروها در کارنامه خود دارد، اکنون با این پروژه قابلیت‌ها و توانایی‌هایش را به رخ کشیده است. 
این سوپراسپرت پیست‌محور از رنگ بدنه سبز منحصربه‌فردی سود برده که کارلکس‌دیزاین دلیل استفاده از آن را گرامیداشت موفقیت مرسدس‌بنز در موتوراسپرت اعلام کرده است. قطعا این رنگ‌سبز ظاهر منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند. تکمیل‌کننده بدنه، رینگ‌های نقره‌ای و برخی عناصر مشکی و فیبرکربنی هستند. البته مانند اکثر پروژه‌های کارلکس، این خودرو کابین متمایزی دارد. 
بسیاری از سطوح اصلی کابین همچون داشبورد، کنسول‌مرکزی، صندلی‌ها و پانل در‌ها دارای چرم سبز تیره هستند. سایر بخش‌های کابین نیز با چرم مشکی و دوخت‌های سبز پوشانده شده‌اند که از‌جمله این بخش‌ها می‌توان به نیمه پایین داشبورد، پانل درها و مرکز صندلی‌ها اشاره کرد. کارلکس‌دیزاین همچنین فرمان را با آلکانترا پوشانده و مرکز صندلی‌ها همچنین دارای طرح‌های متفاوتی است. این خودرو از پیشرانه ۴لیتری تویین توربو خورجینی هشت سیلندر مدل‌های GT R با ۵۷۷ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد. کمک‌فنرهای قابل‌تنظیم دستی و ترمزهای کربن سرامیکی استاندارد هستند. از تیراژ 750دستگاهی این خودرو در مجموع، ۱۵۰ دستگاه برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =