کد خبر: 230412
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
N پرفورمنس

هیوندای به‌تازگی نسخه‌ای خاص از سانتافه را ویژه بازار داخلی کره جنوبی معرفی کرده است. این نسخه که با نام N پرفورمنس شناخته می‌شود، دارای ویژگی‌های ظاهری قابل توجهی است باعث می‌شود نسبت به نسخه استاندارد مورد توجه قرار بگیرد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،هیوندای به‌تازگی نسخه‌ای خاص از سانتافه را ویژه بازار داخلی کره جنوبی معرفی کرده است. این نسخه که با نام N پرفورمنس شناخته می‌شود، دارای ویژگی‌های ظاهری قابل توجهی است باعث می‌شود نسبت به نسخه استاندارد مورد توجه قرار بگیرد. 


در نمای جلوی این خودرو تریم طلایی‌رنگ روی جلوپنجره، بخش مرکزی سپر، دیفیوزر نصب شده در قسمت زیرین سپر و همچنین اسپویلر خودنمایی می‌کند. در نمای جانبی، رینگ‌های 21اینچی بارنگ ترکیبی مشکی و طلایی دیده می‌شوند که از فیبرکربن برای استحکام و سبک‌تر شدن، استفاده کرده‌اند. همچنین بهره بردن از یک دیفیوزر از جنس فیبرکربن، دو عدد خروجی اگزوز دوگانه، باله دوگانه در قسمت عقب خودرو در قسمت پایانی سقف ازجمله مواردی هستند که در تصاویر منتشرشده از این نسخه پرفورمنس سانتافه 2021، مشاهده می‌شود. 

تغییرات ایجاد شده در این خودرو تنها مختص به نمای بیرونی نبوده و درون کابین شاهد استفاده از وکش‌های صندلی چرمی مشــــکی‌ رنگ با دوخت قرمز هــــــستیم.
همچنین بخش‌هایی از صندلی‌های جلو دارای پوشـــش فیبرکربنی است که حس و حال اســـــپرت‌تری به کابین می‌بخشد.
 استفاده از فیبر کربن تنها به رینگ‌های خودرو و روکش صندلی‌های جلو محدود نشده و روکش فرمان، کنسول وسط و رودری‌ها نیز از این ماده بهره می‌برند. هیوندای تاکنون درخصوص قیمت نهایی نسخه N پرفورمنس سانتافه اطلاعاتی را منتشر نکرده است. همچنین مشخص نیست این محصول به جز بازار داخلی کره‌جنوبی به کشورهای دیگر نیز عرضه می‌شود یا خیر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =