کد خبر: 230454
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
رانا پلاس

معاونت فروش و بازاریابی ایران‌خودرو، قیمت جدید درنظر گرفته شده برای محصول رانا، درواقع قیمت نهایی نسخه فیس‌لیفت یا همان رانا پلاس است که از چندی پیش پیش‌فروش آن با پیش‌پرداخت 37‌میلیون و 400 هزار تومانی آغاز شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،پس از انتشار جدول افزایش قیمت برخی محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، شاهد نزدیک شدن قیمت رانا و پژو 206‌صندوق‌دار هستیم. این در حالی است که تا پیش از این اختلاف قیمت قابل‌توجهی میان این دو محصول وجود داشت. 
بر این اساس طبق اعلام بابک رحمانی، معاونت فروش و بازاریابی ایران‌خودرو، قیمت جدید درنظر گرفته شده برای محصول رانا، درواقع قیمت نهایی نسخه فیس‌لیفت یا همان رانا پلاس است که از چندی پیش پیش‌فروش آن با پیش‌پرداخت 37‌میلیون و 400 هزار تومانی آغاز شده است. رحمانی در ادامه بیان کرد: «درحال‌حاضر راناپلاس به‌دلیل ارتقای کیفی، اضافه شدن امکانات و تغییر استانداردها قیمت بالاتری نسبت‌به نسخه قبلی دارد، همچنین این ارتقا باعث شد راناپلاس مشابه پژو ۲۰۶ صندوق‌دار قیمت گذاری شود». باتوجه به آخرین لیست قیمت اعلام‌شده توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، قیمت پژو 206 صندوق‌دار 93 میلیون و 360 هزار تومان و برای رانا در این لیست قیمت 93‌میلیون و 140 هزار تومانی درنظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی FR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    وزهای گذشته قیمت خودروی رانا پلاس برای مشتریان این خودرو 144 میلیون و 600هزار تومان اعلام شد که نسبت به سایر محصولات پرمتقاضی و با کیفیت ایران خودرو قیمت به مراتب بالاتری دارد و مشتریان نسبت به این موضوع اعتراض دارند و خواستار تجدیدنظر در قیمت اعلام شده یا طر ح تبدیل به سایر محصولات ایران خودرو هستند. لطفا پیگیری نمایید.
  • بهزاد IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    چرا این در بازار نسبت به قیمت کارخانه اش ارزونه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =