به‌رغم‌آنکه یکی از اهداف این کمپین به رخ کشیدن حوزه فعالیت گسترده مکسس و تولید انواع مختلف محصولات برای وسایل‌نقلیه مختلف است، اما این شرکت در واقع برپایه اعتماد و احترام به بازخورد مشتری‌های خود طی سال‌ها این پویش تبلیغاتی را راه‌اندازی کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،مکسس‌تایر که به عنوان یکی از ۱۰ تایرساز برترجهان شناخته می‌شود، به‌تازگی کمپین تبلیغاتی در کشور انگلستان راه‌اندازی کرده که طی آن تمام رانندگان اعم‌از شاسی‌بلندسوارها، خودروهای شخصی، موتورسنگین‌سواران، تریل‌سوارها و حتی رانندگان چهارچرخ‌های ATV را تشویق می‌کند که یک تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی یا اینفلوئنسر (influencer) باشند. 
کمپینی که در‌نهایت ممکن است راننده‌ها برنده یک‌جفت تایر مکسس شوند. به‌رغم‌آنکه یکی از اهداف این کمپین به رخ کشیدن حوزه فعالیت گسترده مکسس و تولید انواع مختلف محصولات برای وسایل‌نقلیه مختلف است، اما این شرکت در واقع برپایه اعتماد و احترام به بازخورد مشتری‌های خود طی سال‌ها این پویش تبلیغاتی را راه‌اندازی کرده است. 
به این ترتیب با دعوت از رانند‌ه‌هایی که از روال عادی زندگی خود خسته شده‌اند، سعی دارد به مخاطب خود این پیام را بدهد که حضور موثر در شبکه‌های اجتماعی نه‌تنها اشکالی ندارد، بلکه شایسته تقدیر است. شعاری که مکسس برای این کمپین درنظر گرفته «Let’s Get Real» به معنی «بیا واقعی باشیم» است. 
این کمپین سبب می‌شود راننده‌ها تجربه‌های خود را به اشتراک‌ و به بازخورد دوستان و سایر افراد حاضر در فضای مجازی احترام بگذارند. مکسس باور دارد با اتخاذ این روش، سهم خود را در بازار برای اثبات انتخاب راه و روش صادقانه و برپایه اعتماد دوسویه، نشان داده است. 
درک مک‌مارتین، مدیر شعبه انگلستان مکسس گفت: «بسیاری از برندهای صنعت تایر راننده‌ها و افراد مشهوری را استخدام و برای تبلیغ محصولاتشان مبالغ زیادی خرج می‌کنند. ما به دنبال انجام کاری متفاوت بودیم. به جای اینکه کسی را برای بیان مزایای لاستیک‌های‌مان در اختیار بگیریم، قصد داریم نشان دهیم تایرهای ما در استفاده روزمره مردم چه نقشی دارند و تا چه حد مثبت عمل می‌کنند.  همچنین با این روش مسیر بیان نظرات را باز گذاشته‌ایم.» 
مرحله انتخاب برگزیده‌های این کمپین از نخستین روز ماه آگوست سال جاری شروع شده است و در ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد. این شرکت از روش‌های مختلفی برای اعلام برگزاری این کمپین استفاده کرده ولی صرفا حضور و فعالیت افراد در فضای مجازی برای انتخاب برگزیده‌ها کافی است.  درنهایت مکسس  در ماه سپتامبر به معرفی برگزیده‌ها می‌پردازد.
این شرکت قصد دارد به پنج نفر از آفرودسوارها، ۱۰نفر از مشتریان محصولات سواری، 10 نفر از مشتریان MCR، پنج نفر از آفرودرهای MC، 10 نفر از راننده‌های چهارچرخ‌های ATV، 5 موتورسوار جاده‌ای و ۵موتورسوار آفرود (موتورتریل) که طی این مدت اینفلوئنسر یا فرد تاثیرگذار در فضای مجازی می‌شوند، جایزه بدهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =