آپولو موفق شد بالاترین رکورد فروش در بازار تایرهای تعویضی هندوستان را ثبت کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،آپولو موفق شد بالاترین رکورد فروش در بازار تایرهای تعویضی هندوستان را ثبت کند. تیم مدیریت آپولو ضمن انتشار آمار فروش سه‌ماهه نخست سال مالی ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ ، اعلام کرد این شرکت در ماه ژوئن رکورد جدیدی در مجموع فروش محصولاتش در بازار مصرف تایرهای تعویضی را ثبت کرده است. سه‌ماهه نخست مالی آپولو در آخرین روز ماه ژوئن به پایان رسید. 
براساس آمار منتشر‌شده آپولو موفق به ثبت رکورد فروش خالص معادل ۲۸۲۸ هزار کرور روپیه، معادل ۲۸میلیارد و ۲۸۰ میلیون روپیه (۳۷۲ میلیون و ۸۳۰ هزار دلار یا ۳۳۸ میلیون و ۵۲۰ هزار یورو اروپا) شده، این درحالی است که تاثیر همه‌گیری کرونا را می‌توان در سایر شرکت‌ها و بازارهای بین‌المللی به‌وضوح مشاهده کرد. اما این شرکت توانسته است در این شرایط، رکورد جدیدی را در میزان فروش خود ثبت و روند صعودش را پیگیری کند. 
به‌عنوان‌مثال آپولو در قاره‌سبز (اروپا) توانسته است عملکرد فروش خود را بالاتر از میانگین رقبای این صنعت برساند. براساس این آمار پس از فروش خالص، آمار سود عملیاتی این شرکت طی این سه‌ماه برابر با ۲۶۴ کرور یا ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون روپیه (۳۴ میلیون و ۸۲۰ هزار دلار یا ۳۱ میلیون و ۶۲۰ هزار یورو) بوده که با کسر مالیات‌ها و سایر مخارج، سودآوری خالص آپولو در این مدت برابر با ۱۳۵کرور روپیه یا یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون روپیه (معادل ۱۷ میلیون ۷۴۰ هزار دلار و ۱۶ میلیون و ۱۱۰ هزار یورو) است. اونکار سینگ‌کانوار، رئیس ۷۸ساله هیات‌مدیره و مدیرعامل آپولو در مراسم اعلام آمار مالی گفت: «تیم فروش در سراسر دنیا مقاومت فوق‌العاده‌ای نشان داد و برای تداوم تجارت خود این شرایط جدید را پذیرفته‌اند. تلاش برای ایمن نگه‌داشتن خانواده آپولو مهم‌ترین دغدغه ما در این ایام است. باوجود اینکه در سه‌ماهه اول سال جاری شرایط بسیار سختی برای زندگی و تجارت ایجاد شد امااز زمان افتتاح بازارها توانستیم به خوبی و در مدتی کوتاهی به عملکرد عالی خود بازگردیم. هرچند شرایط ناپایدار است، اما فرصت‌های بیشتری برای رشد پیدا خواهیم کرد. امیدوارم بهبود بازارها و رشد فروش با سرعت بیشتری رخ دهد و بتوانیم در هندوستان جشن‌های فصلی را برگزار کنیم. در اروپا عملکرد بهتری نسبت‌به رقبا داریم، که همین‌موضوع باعث می‌شود انگیزه داشته باشیم تا هرچه بیشتر به پیشرفت خود ادامه دهیم.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =