کد خبر: 230543
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کیا ریو 2021

کیا ریو یکی از محصولات ساب ‌کامپکت پرتقاضا در بازار اروپاست و رقابت نزدیکی با هیوندای اکسنت، هوندا فیت و محصولاتی از این دست را تجربه می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کیا ریو یکی از محصولات ساب‌کامپکت پرتقاضا در بازار اروپاست و رقابت نزدیکی با هیوندای اکسنت، هوندا فیت و محصولاتی از این دست را تجربه می‌کند.

حال این محصول در بازار ایالات‌متحده باتغییرات اساسی خود روبه‌رو شده که این موضوع در جدیدترین تصاویر جاسوسی نسخه به‌روزرسانی آن قابل‌مشاهده است. ریو در بازار اروپا دارای سیستم هیبرید ملایم ۴۸ولتی جدید است. از‌جمله تغییرات ظاهری ریو۲۰۲۱ می‌توان به جلوپنجره دماغ‌ببری، چراغ‌های LED و رینگ‌های ۱۶‌اینچی جدید اشاره کرد. دیگر تغییرات نیز احتمالا شامل نصب صفحه لمسی ۸‌اینچی و صفحه ۴.۲‌اینچی بین پشت‌آمپرها خواهد بود.

همچنین رنگ‌های جدید خاکستری و آبی در مدل فیس‌لیفت ریو ۲۰۲۱ ارائه می‌شوند. اما قوای محرکه هیبرید یاد‌شده می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای رقابت با خودروهایی همچون هوندا فیت الکتریکی باشد، هرچند انتظار می‌رود ریو۲۰۲۱ همچنان با پیشرانه ۴‌سیلندر ۱.۶‌لیتری تنفس‌طبیعی با توان خروجی 120‌اسب‌بخاری و جعبه‌دنده CVT مدل سال قبل عرضه شود. تاکنون زمان دقیق عرضه و قیمت نهایی این محصول اعلام نشده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =