کد خبر: 230545
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
جیمنی

سوزوکی جیمنی یکی از مشهورترین مدل‌های این خودروساز ژاپنی به‌واسطه قابلیت‌ها و توانایی‌های حرکتی خارج جاده شاسی‌بلندی کوچک اما پرطرفدار است.

به گزارش «اخبار خودرو»،سوزوکی جیمنی یکی از مشهورترین مدل‌های این خودروساز ژاپنی به‌واسطه قابلیت‌ها و توانایی‌های حرکتی خارج جاده شاسی‌بلندی کوچک اما پرطرفدار است. البته ظاهر این محصول در موفقیت آن بی‌تاثیر نیست. زیرا نسل جدید این محصول شباهت بسیار زیادی با مرسدس‌بنز Gکلاس دارد.

از این‌رو تیونرها همواره درتلاش هستند با ارائه پکیج‌های جانبی، این ژاپنی دوست‌داشتنی را به غول آفرود آلمانی نزدیک‌تر کنند. حال به‌تازگی کمپانی والداینترنشنال موفق به ارائه پکیج ارتقایی قابل‌توجهی برای سوزوکی جیمنی شده و آن را با نام بلک‌بایسون معرفی کرده است. کیت بلک‌بایسون جیمنی شامل کاپوت جدید با ورودی‌ها، جلوپنجره‌ جدید و فلاپ گیرای جلو است. یک نوار نورانی نیز روی سقف تعبیه شده و بچه‌گلگیرهای بزرگ نیز ظاهر با ابهت‌تری به آن بخشیده است. بخش عقب خودرو اسپویلر کوچکی دارد. 


ازجمله جنبه‌های دوست‌داشتنی این شاسی‌بلند تیون‌شده، سیستم اگزوز خروجی از طرفین است و آن را کاملا به یک بچه جی‌کلاس تبدیل کرده که البته ۱۲۱۲ دلار قیمت دارد. در کابین نیز تریم‌های جدید روی ستون‌های A به‌کار رفته و فرمان نیز با چرم طبیعی پوشانده شده است.

کف‌پوش‌های این خودرو نشان والداینترنشنال را دارند. روی پشت‌سری صندلی‌ها نیز نشان این شرکت خودنمایی می‌کند. والداینترنشنال تاکنون قیمت این کیت را اعلام نکرده اما علاقه‌مندان می‌توانند قیمت هریک از اجزا را به‌صورت جداگانه در وب‌سایت این شرکت مشاهده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =