کد خبر: 230567
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
نسل دوم 86

پس از آن‌که تویوتا و سوبارو در سپتامبر 2019  برنامه‌های خود را برای ادامه همکاری درزمینه توسعه نسل‌های جدید 86 و BRZ اعلام کردند، شایعات زیادی درخصوص این محصول منتشر شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،پس از آن‌که تویوتا و سوبارو در سپتامبر 2019  برنامه‌های خود را برای ادامه همکاری درزمینه توسعه نسل‌های جدید 86 و BRZ اعلام کردند، شایعات زیادی درخصوص این محصول منتشر شد.

اما به‌تازگی تصاویری جاسوسی از نسل دوم 86 با پوشش‌های سنگین استتاری در خیابان‌های میشیگان منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصول وارد مرحله تست و ارزیابی جاده‌ای شده، اگرچه شکل کلی و تناسبات این خودرو آشناست اما طراحی جلو و عقب ۸۶ نسبت‌به نسل کنونی تغییرات قابل‌توجهی داشته، این پروتوتایپ کاملا استتارشده ما را به یاد کانسپت GRMN اسپرت FR پلاتینیوم که سال ۲۰۱۳ رونمایی شده بود، می‌اندازد.

پس از حذف پیشوند GT از نام خود در سال‌های پیش به نظر می‌رسد تویوتا۸۶ یک‌بار دیگر با پیشوندی متشکل از حروف عرضه خواهد شد اما ظاهرا این‌بار حروف GR روی بدنه نقش خواهند بست تا حضور گازوریسینگ در فرآیند تولید خودرو را پررنگ‌تر کنند. پیش‌بینی می‌شود پیشرانه ۴سیلندر 2.4لیتری تنفس طبیعی با قدرت احتمالی ۲۱۷اسب‌بخاری و گشتاور ۲۴۰نیوتون‌متری، نیروبخش این کوپه اسپرت باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =