کد خبر: 230601
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
کیا ‌استینگر فیس ‌لیفت

کیا موتورز به‌تازگی تصاویر رسمی از نسخه جدید و فیس ‌لیفت استینگر را منتشر کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،کیا موتورز به‌تازگی تصاویر رسمی از نسخه جدید و فیس‌لیفت استینگر را منتشر کرده است.

هرچند این تغییرات جزیی به نظر می‌رسند، اما انتظار می‌رود با استقبال خوب خریداران همراه شود. تنها تغییر استینگر مدل ۲۰۲۱ در قسمت جلو، گرافیک داخلی جدید چراغ‌هاست. این چراغ‌ها کمی تیره‌تر از نسخه پیش از فیس‌لیفت هستند و به این سدان اسپرت کره‌ای یک امضای نوری با تکنولوژی بالاتر بخشیده‌اند.

مهم‌ترین تغییر در قسمت عقب خودرو نیز گرافیک داخلی جدید چراغ‌ها و استفاده از LED در نوار میانی آن‌هاست. از دیگر تغییرات بیرونی استینگر ۲۰۲۱؛ ارائه دو طرح جدید برای رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ یا ۱۹ اینچی است. درحالی‌که امکان سفارش دیفیوزر پرفورمنسی و سراگزوزهای بزرگ‌تر هم برای این خودرو نیز وجود خواهد داشت. برای استینگر دو پکیج بیرونی جدید هم ارائه می‌شود.

پکیجی که برای بازارهای جهانی در نظر گرفته شده، «پکیج تاریک» نام دارد و شامل قاب مشکی براق دیفیوزر، سر اگزوزهای مشکی‌رنگ و نشان مشکی‌رنگ Stinger روی درِ صندوق است. اما «پکیج مشکی» که در آمریکای‌شمالی ارائه می‌شود شامل رینگ‌های مشکی مات، اسپویلر جدید لبه در صندوق و قاب مشکی‌رنگ آینه‌های جانبی خواهد بود. در کابین استینگر۲۰۲۱ تغییرات اندکی ایجاد شده که مهم‌ترین آن‌ها ارائه نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۲۵اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است. کیا همچنین سیستم نورپردازی داخلی جدیدی را برای استینگر ارائه کرده که امکان انتخاب از بین ۶۴ رنگ مختلف را به راننده می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =