کد خبر: 230641
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
تویوتا راو4 پرایم

مادلیستا قطعات و تجهیزات خود را برای کابین و فضای بیرونی ارائه کرده تا ظاهر راو4 پرایم را به‌روزرسانی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،اواخر سال گذشته، تویوتا از RAV4 Prime رونمایی کرد. حال؛ بخش قطعات و خدمات پس ‌از فروش آن یعنی شرکت مادلیستا (Modellista) قطعات اضافه را ارائه می‌دهد. مادلیستا قطعات و تجهیزات خود را برای کابین و فضای بیرونی ارائه کرده تا ظاهر راو4 پرایم را به‌روزرسانی کند.

با این‌ حال، کسانی که به‌دنبال بهتر و جذاب‌تر کردن دومین خودرو پرفروش تویوتا پس از سوپرا هستند، می‌توانند از نسخه سفارشی مادلیستا بهره‌مند شوند. این شرکت تجهیزاتی ارائه می‌دهد تا ظاهر کراس‌اور راو4 پرایم بهبود پیدا کند. ارتقای ظاهر خارجی راو4 پرایم ساده و درعین‌حال موثر است. مجموعه قطعات آیرودینامیکی مادلیستا شامل اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و قطعات تزیینی اسپرت عقب است.

کیت Cool Shine جلوه‌های بصری و روشنایی زیبایی را به جلوپنجره و چراغ‌های جلو و بخش عقب اضافه می‌کند و مجموعه‌ رینگ و تایر ۲۰ اینچی نیز موجود است. قطعات داخلی به چراغ ساده LED برای روشنایی جلوی پای سرنشینان و صندوق عقب و لامپ‌های داخل کابین محدود می‌شوند. عدم به‌روزرسانی‌ بیشتر داخل کابین ممکن است برخی افراد را ناامید کند؛ اما همین موارد ساده نیز چشمگیر است. تویوتا راو4پرایم از پیشرانه‌ چهار سیلندر 2.5لیتری همراه‌ با دو موتور الکتریکی با قدرت خروجی ترکیبی ۳۰۲اسب‌بخار بهره می‌برد. تویوتا ادعا می‌کند این کراس‌اوور سنگین که وزنی بیش‌از دو تن دارد، می‌تواند در 7.5‌ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶کیلومتربرساعت برسد. این میزان گشتاور و قدرت برای غلبه بر تویوتا کمری با پیشرانه ۳۰۱اسب‌بخاری در مسابقه‌ درگ کافی به‌نظر می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =