کمپانی والوالین(Valvoline) دومین‌نسل از محصول مشترک خود با شرکت بزرگ سازنده پیشرانه و سیستم انتقال قدرت کامینز را که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شده بود، معرفی کرد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی والوالین(Valvoline) دومین‌نسل از محصول مشترک خود با شرکت بزرگ سازنده پیشرانه و سیستم انتقال قدرت کامینز را که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شده بود، معرفی کرد. 
این محصول که «نسل دوم راه‌حل یگانه اختصاصی آبی» یا (Premium Blue One Solution Gen2) نام گرفته با توجه به‌تغییرات در مهندسی عملکرد موتورهای کامینز به‌روزرسانی شده است. بنابراین کامینز تاییدیه استفاده از این روغن خاص درچندین نوع از موتورهای سنگین، متوسط و سبک‌وزن خود را به‌این روغن اعطا و تضمین کرده که استفاده از این روغن در فواصل طولانی برای هر دو نوع موتورهایی که از سوخت دیزل یا گاز طبیعی استفاده می‌کنند بلامانع است. 
دیوید یانگ، مدیر ارشد فروش محصولات تجاری سنگین والوالین گفت: «نوآوری سبب می‌شود تلاش بیشتری داشته باشید؛ اما مهم‌تر از آن این موضوع است که ما به‌نیاز مشتری خود گوش کرده و از نزدیک با شرکایی همچون کامینز همکاری کنیم. وقتی این پروژه به‌بهترین وجه اجرا شود، می‌توانیم شاهد کاهش زمان خرابی و هزینه‌ها برای مشتری‌هایی باشیم که برای ناوگان خود ارزش قائل هستند. 
طی این جریان همگی از ساده‌شدن فعالیت‌هایمان آسوده خواهیم شد و ما اطمینان داریم که نسل دوم این روغن‌موتورها پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای رشد روغن‌موتور پیشرانه‌های چندسوختی دارد؛ رده محصولی که سال ۲۰۱۸ والوالین اقدام به‌عرضه آن برای ساده‌سازی نگهداری از خودروهای ناوگان‌ سنگین کرد و حالا مزایای آن برای مدیران این بخش‌ها مشخص شده است. 
این محصول به‌غیر از قابلیت استفاده در نسل جدید پیشرانه‌های طراحی و تولیده‌شده توسط برند بسیار معتبر کامینز، امکان استفاده درمحصولات قدیمی‌تر سری «ISX12 N, L9N, B6.7N» که از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و سری محصولات دیزلی «X15, X12, L9 و B6.7» را نیز داراست. 
اما غیر از سری‌های قدیمی، نسل دوم راه‌حل یگانه‌ای اختصاصی آبی کامینز برای پیشرانه‌های دیزلی سری X12 و X15 بازه تعویض ۵ هزار مایلی (۸ هزار کیلومتری) را پیشنهاد کرده و برای پیشرانه‌های سری ISL G و L9n با سوخت گاز طبیعی، کامینز دوره تعویض ۵۰۰ ساعتی را توصیه می‌کند. 
علاوه‌بر این، محصول فوق اعتبارنامه‌‌های متعددی شامل CES 20092 ،CES 20086، EOS-4.5، VDS-4.5، DFS 93K222 و  VI RLD-3 گروه رنو را اخذ کرده است. 
غیر از این اعتبارنامه‌‌ها، محصول مذکور بالاترین سطوح استانداردهای کیفی از جمله API CK-4 برای موتورهای دیزلی و API-SP را به‌عنوان آخرین استاندارد معرفی‌شده از سوی API اخذ کرده است. جیمز اسکاربروگ، مدیر مهندسی کامینز گفت: «محصول فوق بهترین عملکرد را درکاهش اکسیداسیون محصولات  فراهم می‌آورد و این موضوع را ما در آزمایشگاه اندازه‌گیری کامینز به‌عنوان بخشی از روند توسعه استاندارد CES 20092 مشاهده کردیم. 
براساس این آزمایش‌ها که برای عملکرد موتورهای دیزلی، گاز طبیعی و بنزینی تدوین شده است، این محصول به‌کاهش سرمایه‌گذاری در گردش ناوگان‌ها برای خرید انواع روغن‌های‌موتوری و همچنین کاهش پیچیدگی‌های انبارداری کمک می‌کند.» هدف والوالین از معرفی نسل دوم این محصول مشترک افزایش فواصل تعویض روغن بوده تا مشتری‌ها بتوانند طول عمر تجهیزات خود را با اطمینان بیشتری نسبت به‌این محصول تضمین کرده و درنهایت منجر به‌صرفه‌جویی در هزینه‌های آن‌ها شود. همچنین مدیران بخش نگهداری از ناوگان بدون هیچ‌گونه نگرانی نسبت به‌استفاده از روغن‌موتور نامناسب، تنها همین محصول را استفاده خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =