کد خبر: 230685
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
Thar

کمپانی هندی ماهیندرا به‌تازگی از نسل جدید «ثار» (Thar) پرده‌برداری کرده است. این محصول که شباهت بسیاری با جیپ رانگلر دارد، درواقع نسخه‌ای قانونی از این محصول است.

 به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی هندی ماهیندرا به‌تازگی از نسل جدید «ثار» (Thar) پرده‌برداری کرده است. این محصول که شباهت بسیاری با جیپ رانگلر دارد، درواقع نسخه‌ای قانونی از این محصول است.

زیرا ماهیندرا حق‌مالکیت دو نسل قبل رانگلر که بین سال‌های 1996 تا 2006 تولیدشده را خریداری کرده و نسل جدید «ثار» را بر مبنای آن توسعه داده است. نسل جدید ثار با دو پیشرانه مختلف شامل ۲‌لیتری بنزینی توربو و ۲.۲‌لیتری‌دیزلی توربو به بازار عرضه می‌شود که موتور بنزینی ۱۵۰‌اسب‌بخار قدرت و دیزلی ۱۳۰‌اسب‌بخار قدرت دارد. برای انتقال نیروی هردو موتور هم یک جعبه‌دنده 6‌سرعته‌دستی یا 6 سرعته‌اتوماتیک قابل انتخاب است.

ثار همچنین آفرودری شایسته و توانمند است زیرا ماهیندرا آن‌را به سیستم چهارچرخ محرک نیمه‌وقت با جعبه‌دنده کمکی و ضریب کرال سنگین مجهز کرده است. برخلاف رانگلر، آفرودر ماهیندرا تنها  به‌صورت دودر عرضه می‌شود اما امکان سفارش تا شش‌صندلی برای آن وجود دارد. این دو صندلی اضافه در قسمت عقبی و به‌صورت عکس یعنی روبه‌پشت خودرو نصب می‌شوند. همچنین خریداران می‌توانند آن را با سقف سخت یا نرم سفارش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =