کد خبر: 230686
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
مرسدس‌بنز A45 S AMG

چندی پیش اخباری مبنی‌بر عملکرد ضعیف ب‌ام‌و M235i در این تست منتشر شد و حالا نوبت به رقیب هم‌وطنش یعنی کمپانی مرسدس‌بنز رسیده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، تست‌گوزن یا موس از چالش‌برانگیزترین تست‌های خودرویی بوده و بسیاری از محصولات مدعی را نیز دچار دردسر کرده است. چندی پیش اخباری مبنی‌بر عملکرد ضعیف ب‌ام‌و M235i در این تست منتشر شد و حالا نوبت به رقیب هم‌وطنش یعنی کمپانی مرسدس‌بنز رسیده است. بر این اساس A45 S AMG که قوی‌ترین هاچ‌بک این خودروساز آلمانی است، برخلاف قابلیت‌هایی که دارد عملکرد نه‌چندان خوبی در این تست به جا گذاشته است. این تست چالش‌برانگیز که واکنش رانندگان هنگام مواجهه ناگهانی با یک مانع در وسط جاده و بازگشتن سریع به مسیر اصلی را شبیه‌سازی می‌کند، خود به یک مانع بزرگ برای برخی خودروسازان تبدیل شده است.

A45 S اما نتوانسته است تست ۷۷کیلومتر در ساعت را کامل کند. فعال کردن حالت رانندگی اسپرت نیز کمکی به بهبود شرایط نکرده است. راننده برای آنکه با مخروط‌های مسیر برخورد نکند، سرعت را به ۷۵کیلومتر در ساعت کاهش داده که نتیجه آن با آئودی A7 بزرگ‌تر قابل‌مقایسه است. موضوع جالب اینکه ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه نیز از طراحی مشابه A45 S برخوردار است، در انجام این تست ناکام بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =