روغـــن‌ســاز ژاپـنـی ایدمیتسوکاسان هفته گذشته سومین‌بلندینگ تولید روانکار خود را درچین افتتاح کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،روغـــن‌ســاز ژاپـنـی ایدمیتسوکاسان هفته گذشته سومین‌بلندینگ تولید روانکار خود را درچین افتتاح کرد. این سایت درجنوب شهر هویژو با ظرفیت ۱۰۸ هزارتن درسال فعالیت خواهد کرد. این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که سایت جدید آن‌ها درچین سبب می‌شود فروش آن‌ها در این کشور افزایش یابد و آن‌ها می‌توانند پوشش جغرافیایی بیشتری در این بازار داشته باشند. 
ایدمیتسو پیش از این کارخانه دیگری را با همین ابعاد در شهر تیانجین در شمال چین و حتی یک سایت با ظرفیت تولید ۴۵ هزار تن در سال در چانگدو که شهری درشرق چین است، افتتاح کرده بود. اما با افتتاح سومین سایت این شرکت، آن‌ها می‌توانند خود را به‌عنوان یکی از تامین‌کنندگان اصلی روانکار دربازار چین به‌حساب آورند.  
روز ۱۴ آگوست طی یک کنفرانس خبری این شرکت اعلام کرد: «با فعال شدن این سه‌سایت، ایدمیتسو درایجاد ساختار پایدار تامین بازار و بهینه‌سازی عرضه برای کل چین برنامه‌ریزی خواهد کرد.» همچنین این شرکت اضافه کرد که آن‌ها حضور درچین را ‌بخشی از استراتژی کلی خود برای مطرح شدن به‌عنوان یک بازیگر موثر درسطح جهان می‌دانند. چین و ایالات‌متحده دو بازار اصلی روانکارها درسطح دنیا به‌حساب می‌آیند که ایدمیتسو اعلام کرده پس از بررسی افزایش تقاضا برای روغن‌موتورهای با کیفیت بالا در چین و ظرفیت تولید این نوع از روانکارها برای حضور موثر در این بازار اقدام کرده است. 
ایدمیتسو را می‌توان دومین تامین‌کننده و روغن‌ساز درژاپن دانست که پس از ادغام با «شواشِل» در سال ۲۰۱۹ به‌بازار گسترده‌تری دست پیدا کرد؛ اما درنهایت طی ماه جاری میلادی با شِل به‌توافق رسید که کل زیرساخت‌هایی را که از کمپانی خریداری کرده بود، به‌خودش بازگرداند و درواقع شِل خریدار تجهیزاتی شد که سال گذشته به‌ایدمیتسو فروخته بود. 
این درحالی‌ است که این شرکت درسال‌های اخیر توانسته در ‌کشورهای زیادی همچون اندونزی، ویتنام و فیلیپین حضور وسیعی داشته باشد و با تاسیس کارخانه‌های جدید خود را به‌عنوان بازیگر اصلی این کشورها مطرح کند. همچنین این شرکت دفاتر سرمایه‌گذاری مشترکی را دربرخی از کشورها تاسیس کرده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =