کد خبر: 230817
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
بازار خودرو

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی برای خودرودارکردن خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت که در این طرح تأمین خودرو برای هر خانوار پنج دهک پایین پیش‌بینی شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در طرح خودرودار کردن خانواده‌های نیازمند پیش‌بینی شده که برای هر خانوار پنج دهک پایین که جزو خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر هستند یک خودرو در نظر گرفته شود.

وی درباره منبع تأمین مالی این طرح نیز گفت:‌ ما سازوکاری را طراحی کرده‌ایم که این کار به راحتی و بدون هزینه برای دولت انجام شود و ان شاءالله به زودی جزئیات این طرح و سازوکار تأمین مالی آن را اعلام خواهیم کرد.

نماینده مردم ملکان در مجلس ادامه داد: البته این طرح، طرح جامعی است و چند ماده دارد اما مهم‌ترین آن خودرودار کردن خانواده‌های نیازمند است.

موسوی با بیان اینکه خاستگاه مجلس یازدهم دهک‌های پایین جامعه است، تصریح کرد: من در نطق خود هم اعلام کردم که مجلس یازدهم مجلس شهید سلیمانی است و ایشان هم همواره از اقشار مستضعف و دهک‌های پایین حمایت می‌کردند لذا ما دنبال طرح‌هایی برای بهبود وضعیت نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر هستیم، از جمله طرح حمایت معیشتی از خانوارهای پنج دهک پایین نیز ارائه شد و در حوزه خودرو نیز تصمیم گرفتیم آن را برای اقشار نیازمند تأمین کنیم.

این نماینده مجلس در پایان گفت که این طرح پس از جمع‌آوری امضای نمایندگان تقدیم هیأت رئیسه مجلس خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =