کد خبر: 230876
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
رودستر

مرسدس بنز کلاس SL یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌هاست و فلسفه وجودی آن  به سال‌ 1952 و معرفی مدل 300SL بازمی‌گردد زیرا در آن زمان یک شاهکار مهندسی محسوب می‌شد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،مرسدس بنز کلاس SL یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌هاست و فلسفه وجودی آن  به سال‌ 1952 و معرفی مدل 300SL بازمی‌گردد زیرا در آن زمان یک شاهکار مهندسی محسوب می‌شد. 
دوسال بعد یعنی در سال 1954 شاهد معرفی نسخه‌ خاص این محصول بودیم که با درهای بازشونده رو به بالا، نگاه‌ها را به‌سمت خود مجذوب کرد. نسخه رودستر این خودرو در سال 1957 رونمایی شد و از آن سال تاکنون، این مدل، کماکان به‌عنوان یک خودرو کانورتیبل باقی‌مانده است. اکنون نیز برند مرسدس‌بنز AMG به‌صورت رسمی، از نسخه پیش‌تولید این خودرو رونمایی کرده که بر پایه نمونه AMG GT رودستر است. برند پرفورمنس و پرقدرت مرسدس‌بنزAMG، مسئولیت بازسازی و مدرن‌سازی این خودرو جذاب را برعهده می‌گیرد. 


اکنون این خودرو تازه‌وارد، مشغول انجام آزمایش‌های گوناگونی است که مرسدس‌بنز برای آن در نظر گرفته، البته انتظار می‌رود نمونه نهایی و تولیدی آن، زودتر از سال 2022، به‌صورت رسمی رونمایی نشود. 
در قسمت موتور و قوای فنی یک قلب تپنده 3لیتری خطی 6سیلندر که از سیستم هیبرید موسوم به EQ نیز استفاده می‌کند، در زیر کاپوت این خودرو قرار دارد. گزینه دیگر برای قلب تپنده آن یک موتور 4 لیتری 8 سیلندر است که از توربو دوقلو استفاده می‌کند. همچنین بر‌اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود یک نسخه هیبرید به نام SL73 توانایی تولید قدرت بی‌نظیر 800اسب‌بخار را داشته باشد که در کنار نسخه استاندارد، رونمایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =