شرکت ‌کاسترول‌ پتکو (CBBP) رسما اعلام کرد که برای موتورسیکلت‌ها محصول جدیدی را طراحی کرده که تمام ‌سنتتیک بوده و با نام کاسترول ‌پاوروان آلتیمیت عرضه می‌شود.

 به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت‌ کاسترول ‌پتکو (CBBP) رسما اعلام کرد که برای موتورسیکلت‌ها محصول جدیدی را طراحی کرده که تمام ‌سنتتیک بوده و با نام کاسترول‌ پاوروان آلتیمیت عرضه می‌شود. این محصول 5 ویژگی مهم را برای روانکاری موتورسیکلت‌ها درقالب یک محصول ارائه می‌کند.  روحیت تالوار، مدیر بازاریابی کاسترول ‌پتکو گفت: «هدف ما ارائه بهترین‌های کاسترول در زمینه کیفیت و عملکرد به‌مصرف‌کنندگان منطقه‌ای از طریق معرفی سری پاوروان‌آلتیمیت است. این نخستین‌روانکار کاسترول است که 5 مزیت را در یک بطری برای مصرف‌کننده دوچرخ‌ها ارائه می‌کند.»  
کاسترول برای تولید این محصول برای نخستین‌بار از روغن تمام‌ سنتتیک استفاده می‌کند و از علم و تجربه بیش از 100ساله خود برای حضور دربازار به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان رده‌بالا در صنعت روانکارها بهره برده است. مزیت‌های محصول مورد اشاره نیز شامل فراهم کردن شتاب‌گیری عالی، حفاظت کامل از قطعات، کاهش دمای موتور و سرد نگه داشتن آن طی مسافت‌های طولانی، سواری نرم و پایداری در عملکرد است.  
کاسترول‌ پاوروان ‌آلتیمیت به‌طور ویژه برای انتخاب مالکان موتورسیکلت‌هایی طراحی شده که حساسیت زیادی روی نگهـــــداری از وسیله نقلیه خود دارند. بنابراین فعلا 3 نسخه با گرانروی‌ها و ادتیوهای مختلـــــف از این محصول عرضه شده است.  نخستین محصول گرانروی 10W-30 دارد و به‌خاطر استفاده در موتورسیکلت‌های عادی از کد 4T استفاده می‌کند. نسخه بعدی با همین گرانروی بوده، اما دارای کد 4-AT است که برای استفاده در اسکوترهای دارای گیربکس اتوماتیک طراحی شده است.  
درنهایت نیز به‌روانکار مخصوص سوپربایک‌ها یا موتورسیکلت‌های دارای عملکرد بالای فنی می‌رسیم که برای آن‌ها گرانروی 10W-50 با کد 4T درنظر گرفته شده است. تالوار درادامه توضیح داد: «ما افتخار می‌کنیم که محصول کاسترول‌پاوروان‌آلتیمیت را در ابتدا برای بازاری با ظرفیت‌های بالا در استفاده از موتورسیکلت عرضه می‌کنیم.  برای این کار ویتنام انتخاب شده و ما قصد داریم مراسم معرفی رسمی از این محصول را در بلندترین ساختمان ویتنام به‌نام لندمارک ۸۱ برگزار کنیم. این نقطه عطف انتقال هیجان ما نسبت به‌معرفی محصولی جدید است.» 
کاسترول پیش از این برای موتورسیکلت‌های 4 زمانه سری پاوروان معمولی را در 4گرانروی و سری پاوروان‌ریسینگ را با 4 گرانروی سبک‌تر و همچنین یک گرانروی را نیز مخصوص اسکوترها عرضه کرده بود. اما با اضافه شدن این 3 محصول جدید، مجموع روانکارهایی که کاسترول برای موتورسیکلت‌های 2زمانه و 4 زمانه عرضه می‌کند به‌ ۱۵ محصول مختلف می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =