گروه بهمن

استراتژی بهمن در همه زمان، استمرار در تولید و ایجاد طرح‌های گسترده برای توسعه محصولات از دو تا هجده چرخ است و به همین منظور در شرکت‌های زیرمجموعه خود توانسته است به دستاوردهای بزرگی دست یابد.

به گزارش «اخبار خودرو»، شروع تحریم‌ها در سال 96 فضای سردی را در صنعت خودرو کشور ایجاد کرد و گروه بهمن نیز مانند همه خودروسازان داخلی با مشکلات عدیده‌ای مواجه شد، اما ایجاد تحولی عظیم در فرآیندها، بهبود ساختارها و طرح‌های توسعه‌ای منتج به کسب دستاوردهای عظیم در این مجموعه شد. گروه بهمن با وجود تحریم‌های اقتصادی، نوسانات بازار و جهش نرخ ارز در دو سال گذشته، سال‌های سختی را با فشار مضاعف بر بدنه صنعت خودرو متحمل شد، اما با استراتژی‌های به‌موقع و با جست‌وجوی راه‌های بهتر در مسیر پیشرفت و توسعه، خدشه‌ای به برنامه‌های آینده این مجموعه وارد نشد. 

   گام‌های موثر گروه بهمن در توسعه محصول
استراتژی بهمن در همه زمان، استمرار در تولید و ایجاد طرح‌های گسترده برای توسعه محصولات از دو تا هجده چرخ است و به همین منظور در شرکت‌های زیرمجموعه خود توانسته است به دستاوردهای بزرگی دست یابد. ازجمله می‌توان به شرکت بهمن‌دیزل اشاره کرد که کامیونت 6 تن جدید شیلر را با تلاش بی‌وقفه متخصصان و مهندسان داخلی بومی‌سازی کرد و به تولید انبوه رساند و در برنامه توسعه‌ای خود تولید مینی‌بوس پگاسوس، کامیونت 8 تن شیلر و... را در دست اقدام دارد که یکی پس از دیگری به‌زودی به بازار عرضه می‌شوند. همچنین بهمن‌دیزل با راه‌اندازی واحد کاربری‌سازی، موجب گسترش فعالیت‌های خود و جذب نیروی انسانی شد.

   بالاترین سطح رضایت مشتری از محصولات گروه بهمن
پس از تحریم‌ها در کنار طرح‌های توسعه‌ای بهمن‌دیزل، شرکت بهمن‌موتور در حوزه زیرساخت‌های تولیدی و سیستمی، فعالیت‌های توسعه‌ای را پیاده‌سازی کرد. استراتژی این شرکت در فعالیت‌های خود، ایجاد تمایز از طریق گسترش محصولات، افزایش کیفیت و خدمات در بین خودروسازان داخلی و دستیابی به بالاترین سطح رضایت مشتری در کیفیت محصول، خدمات فروش و پس از فروش است.

   توسعه زیرساخت‌ها در راستای عمل به استراتژی‌های گروه بهمن
یوسف الهی‌شکیب، مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به مشکلات ایجادشده از ناحیه تحریم‌ها و موضوع منابع انسانی در صنعت خودرو گفت: «گروه بهمن با گسترش فعالیت و طرح‌های توسعه‌ای برای اهداف بلندمدت، علاوه بر حفظ شاغلین خود، اقدام به جذب نیروی انسانی نیز کرده است.» وی با اشاره به توسعه‌های انجام‌شده در زیرساخت‌های گروه بهمن افزود: «در شرکت‌های تولیدی گروه از بعد توسعه فضای تولیدی و تجهیزات، اقدامات و فعالیت‌های خوبی انجام داده‌ایم.»

   گروه بهمن؛ کیفی‌ترین خودروساز داخلی
الهی شکیب در مورد گمانه‌زنی‌ها پیرامون تولید محصولات جدید در شرکت‌های زیرمجموعه بهمن نیز اظهار کرد: «گروه بهمن به‌عنوان یک شرکت خودروساز در همه زمان از نظر طراحی خودرو و همکاری با شرکت‌های خودروساز خارجی، فعالیت دارد و همچنین ارزیابی خودروهای متفاوت در این شرکت انجام می‌پذیرد تا بتوانیم به‌عنوان کیفی‌ترین خودروساز داخلی محصولاتی با بهترین کیفیت را در کشور ارائه کنیم.» 
وی ادامه داد: «البته امیدواریم با تعیین تکلیف وزارت صمت، امور مربوط به شرکت‌های ایجادکننده اشتغال و تولید در کشور به‌خوبی انجام رسد و وضعیت فعلی سامان یابد. گرچه هدف تحریم‌های بین‌المللی، ایجاد محدودیت و از رونق انداختن صنعت بود، اما این هدف توسط صنعتگران ایرانی با داخلی‌سازی و ارائه راهکارهای جدید قابل خنثی‌سازی است، مشروط به این‌که شرایط تولید در کشور تسهیل شود.»

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 0
    خودروی جدید به خودرویی می گن که تمام قطعاتش و پلت فرمش توسط خودت طراحی بشه نه اینکه بری از چین خودرو بخری بعد بیای سرهم بندیش کنی بدیش به مردم بعد ادعا کنی بگی من این خودرو رو ساختم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =