کد خبر: 231074
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

مهدی سعادتی‌بیشه‌سری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای‌اسلامی به‌همراه چند تن از مشاوران خود از سایت شماره 2 شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به‌عمل آورد.

به گزارش «اخبار خودرو»،مهدی سعادتی‌بیشه‌سری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای‌اسلامی به‌همراه چند تن از مشاوران خود از سایت شماره 2 شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به‌عمل آورد.
در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، سعادتی و سایر همراهان با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره‌وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند. سعادتی‌بیشه‌سری در حاشیه بازدید از قطعه‌سازی کروز گفت: «حضور مدیرانی با انگیزه و اراده محکم، تکیه بر توانایی علمی و استفاده از دانش و تجارب روز جهان و به‌کارگیری نیروهای بومی ازجمله مواردی بود که در این بازدید کاملا نمود داشت.»
وی افزود: «در این شرکت قطعه‌سازی، صمیمیت، تلاش، همت بالا و اراده قوی و البته به تعبیر مدیران «عشق به این کار» سبب شده چنین مجموعه‌ای با این انگیزه در حوزه صنعت رشد داشته باشد.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای‌اسلامی بااشاره به‌اینکه در شرایطی که کشور در حوزه اشتغالزایی با مشکلات متعددی مواجه است، مجموعه‌ای مانند کروز برای بیش از 12 هزار نفر اشتغالزایی کرده است، تصریح کرد: «امسال نیز بالغ بر یک‌هزار نفر دراین مجموعه به‌کار گرفته شده‌اند و با این تفاصیل باید برخی کم‌لطفی‌ها از سوی متولیان نسبت به‌بخش‌خصوصی برطرف شود.»
به‌باور سعادتی موضوع بخش‌خصوصی با رویکرد تقویت آن‌ها و برطرف کردن موانع تولید باید در دستور کار متولیان قرار گیرد و قطعه‌سازی کروز برای سایر بخش‌های صنعتی کشور به‌یک الگو در حیطه مدیریتی تبدیل شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =