کد خبر: 231125
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

مک‌لارن به‌منظور تلاش برای تقویت صورت‌وضعیت مالی خودش حین همه‌گیری ویروس کرونا، دفتر مرکزی‌اش را در ووکینگ به‌فروش می‌رساند. این ملک که یکی از دفاتر مرکزی نمادین صنعت‌خودرو در دنیاست، از زمانی که در سال ۲۰۰۴ ساخته شد تاکنون در اختیار مک‌لارن بوده‌ است. 

 به گزارش «اخبار خودرو»،مک‌لارن به‌منظور تلاش برای تقویت صورت‌وضعیت مالی خودش حین همه‌گیری ویروس کرونا، دفتر مرکزی‌اش را در ووکینگ به‌فروش می‌رساند. این ملک که یکی از دفاتر مرکزی نمادین صنعت‌خودرو در دنیاست، از زمانی که در سال ۲۰۰۴ ساخته شد تاکنون در اختیار مک‌لارن بوده‌ است. 
اما حالا این شرکت انگلیسی از آژانس املاک کولیرز درخواست کرده تا بازاریابی آن را برای فروش و اجاره مجدد آن به‌قیمت ۲۰۰ میلیون‌پوند آغاز کند. دفتر مرکزی ووکینگ از سه ساختمان تشکیل می‌شود: مرکز فناوری مک‌لارن، مرکز تولید جدید مک‌‌لارن که برای ساخت خودروهای جاده‌ای مک‌لارن مورد استفاده قرار می‌گیرد و مرکز مدیریت فکری مک‌لارن. هر سه ساختمان بخشی از این پیشنهاد فروش و اجاره مجدد هستند. اگر خریداری برای این دفتر پیدا شود، مک‌لارن مالکیت این ملک معتبر را از دست خواهد داد. با این حال، این شرکت در دفتر مرکزی ووکینگ باقی می‌ماند و آن را طی یک دوره چندساله از خریدار جدید اجاره خواهد کرد. سخنگوی مک‌لارن گفته این شرکت هنوز قیمت نهایی را برای این ملک تایید نکرده است؛ اما انتظار ارائه قیمتی بیش از ۲۰۰ میلیون‌پوند را دارد. مک‌لارن انتظار دارد این دفتر مرکزی تا پایان سال مالی جاری به‌فروش برسد. این فروش جدیدترین تلاش مک‌لارن برای بهبود جریان نقدینگی شرکت در واکنش به‌بیماری همه‌گیر جهانی است که درآمدهای این شرکت را به‌شدت تحت‌تاثیر قرار داده‌ است. در ماه می، این بیماری باعث اخراج ۱۲۰۰ نفر - بیش از یک‌چهارم نیروی کار شرکت- در بخش‌های کاربردی، خودرویی و مسابقه‌ای شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =