کد خبر: 231164
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۲
هیوندای و کیا

گروه خودروسازی هیوندای به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کره‌جنوبی اعلام کرده که قصد دارد شاسی‌بلندهایی با شاسی نردبانی برای رقابت با خودروهای فول‌سایز این سگمنت همچون شورولت تاهو و فورد اکسپدیشن بسازد.

این درحالی است که هر دو برند این گروه با تولید محصولاتی همچون هیوندای پالاسید و کیا تلروید نشان داده‌اند بیش‌از پیش امکان و توانایی ارائه قابلیت‌های آفرود را دارند.

این توانایی را می‌توان تا حدی ارزیابی کرد که امکان رقابت محصولات این دو برند با ژاپنی‌های رهبر بازار همچون تویوتا لندکروز نیز وجود دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، طی مصاحبه‌ای که لورنز گالاب (Lorenz Glaab) مدیر محصول جهانی هیوندای با کارسیل انجام داده، براین مساله تاکید شده که عرضه محصولاتی با چنین شاسی‌هایی می‌تواند حس قوی بودن را درمخاطب درمواجهه با محصولات هیوندای ایجاد کند.

گالاب گفت: «نمی‌توان از کنار هرچیزی ساده گذشت. در هر سگمنتی ویژگی‌های خاصی وجود دارد که با ارائه آن تلاش می‌کنید به‌دیگران القا کنید که به توانایی جدیدی دست پیدا کرده‌اید. ما بازار را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم و باور داریم که فرصت‌های زیادی برای ما وجود دارد و با استفاده از این فرصت‌ها می‌توانیم با سرعت بیش‌تری پیش برویم.»

باتوجه به‌اینکه هنوز تمام خودروسازان از این نوع شاسی برای suv های خود ‌استفاده نمی‌کنند، این احتمال وجود دارد که گروه هیوندای روی پلت‌فرم ماژولار شاسی‌بلندهای خود تغییراتی اعمال کند تا به‌شکل نردبانی درآمده و امکان استفاده مستقل از آن فراهم شود.

حتی این احتمال وجود دارد که از نوعی ساختار ترکیبی از مدل نردبانی و حالت شاسی روی بدنه در پرچمدار بعدی شاسی‌بلندهای کیا و هیوندای استفاده شود. همچنین این خودروساز علاقه‌مند به‌تولید وانت برای رقابت با تویوتا هایلوکس است که برای غلبه بر چنین رقیبی باید از شاسی نردبانی درمحصول استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =